Fashion-знахідки: все, що ви могли пропустити у червні

Головні новини та події

АВТОР: Аліса Єрмоленко

ФОТО: Launchmetrics/Spotlight, надані брендами

ОПУБЛІКОВАНО: 1 липня 2024

Перший місяць літа пролетів, як завжди, непомітно, проте не для світу моди. Тут він відзначився дебютною колекцією Алессандро Мікеле для Valentino та останнім показом Дріса Ван Нотена, а також Тижнем моди Haute Couture сезону осінь-зима — 2024/25, де Chanel представив свою першу колекцію без Віржині Віар. 

Для українських брендів червень також був сповнений новин: від благодійного попапу S’AIVO vol.2 у Відні до першої колекції купальників від BEVZA. 

Fashion-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Аліса Єрмоленко пропонує згадати, чим світові моди запамʼятався цей червень. 

Fashion-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Аліса Єрмоленко

Алессандро Мікеле представив свою дебютну колекцію Valentino 

Цього місяця модний світ вражав Алессандро Мікеле — колишній креативний директор Дому Gucci, який нині обіймає відповідну посаду у Valentino. Свою першу для бренду лінійку дизайнер мав представити у вересні, проте, на щастя і превеликий подив, уже в червні ми мали змогу побачити колекцію Off-Season 2025. 

До дебютної лінійки увійшов одразу 171 образ, на який Алессандро Мікеле надихнули резиденція Валентіно Гаравані та архіви кутюрʼє. Естетика колекції відносить нас до хіпі-шику 1970-х років і екстраординарних 1980-х років, а особливу увагу приковують принти, багатошаровість, поєднання фактур, аксесуари й прикраси з перлами та кристалами. 

Останній показ Дріса Ван Нотена 

Водночас червень 2024 року став фінальною сторінкою в історії дизайнерської роботи Дріса Ван Нотена. Він провів свій останній показ для власного бренду Dries Van Noten, що змусив глядачів зануритися у ностальгію та стоячи аплодувати по завершенню шоу. 

Дріс Ван Нотен укотре звернувся до деконструктивізму в крої одягу та водночас зберіг у ньому елегантність. Дизайнер навіть застосував традиційну японську техніку друку «сумінагасі». 

Тиждень високої моди сезону осінь-зима — 2024/25 

Однак головною модною подією місяця впевнено можна назвати все ж Тиждень моди от-кутюр, що проходив у Парижі з 24 по 27 червня. Відкривав його, звісно, бренд, який в уяві тисяч фешіоніста напряму асоціюється з Haute Couture, — Schiaparelli. Натхненням для його креативного директора Деніела Розберрі став фенікс, що постає з попелу. Тож саме образ птаха, а також символізм переродження ми помічаємо у колекції. 

Одразу за ним свою кутюрну лінійку презентувала Марія Грація К’юрі для бренду Christian Dior, і її фокус був зосереджений на Олімпійських іграх, які цьогоріч відбудуться в Парижі. Саме тому колекція була насичена елементами у спортивній естетиці й драпірованими сукнями, що струменіли тілами моделей, нагадуючи вбрання богинь античності. 

Однак особливу увагу прикував до себе Chanel, адже бренд провів своє перше шоу, відколи Віржині Віар покинула посаду креативної директорки. В Опері Гарньє розгорнулася справжня театральна постановка французького режисера Крістоф Оноре, центральними персонажами якої стали твід, трикотаж, тюль, тафта, сатин, лаковані елементи, кристали, банти тощо. 

Окрім цього, свої колекції продемонстрували Giorgio Armani Privé, Jean Paul Gaultier, над лінійкою якого працював креативний директор Courreges Ніколя Ді Феліче, Balenciaga, Elie Saab та інші бренди. Детальніше про їхні шоу розповідаємо в нашому огляді Тижня високої моди. 

Gasanova, Nadya Dzyak, Arutiunova та інші українські бренди провели благодійний поп-ап у Відні 

21-22 червня у Відні відбувся благодійний поп-ап S’AIVO vol.2, у межах якого охочі мали змогу придбати вінтажний одяг, аксесуари та взуття, а також речі українських дизайнерів Gasanova, Nadya Dzyak, Arutiunova, Sayya, Tamar Keburia, Oliz, Grie, Chereshnivska, Vikele Studio, Annabo та Nearon. Спеціальними гостями заходу стали українські дизайнерки Надя Дзяк, Анна Арутюнова та Люба Макаренко. 

Зібрані на S’AIVO vol.2 кошти були передані проєкту «Птахи» для закупівлі антибіотиків для поранених. 

«Проєкт “Птахи” та  S’AIVO vol. 2 об’єднуються, щоб закупити антибіотики для наших поранених військових. Збирати кошти стає дедалі складніше, але запити та потреби продовжують надходити у величезній кількості. Щомісяця ми витрачаємо мільйони на складні антибіотики для поранених військових…»,

— поділилася Тата Кеплер, СЕО благодійного проєкту «Птахи». 

Український бренд BEVZA представив свою першу колекцію купальників 

Центральним елементом лінійки стали мушлі, що вперше були представлені BEVZA у 2018 році та нині є невіддільним елементом ДНК бренду. Мушлі в купальниках — природне продовження попередніх колекцій, адже немає нічого більш органічного, ніж морські мотиви під час літньої відпустки. 

До першого дропу купальників BEVZA увійшли чотири моделі в чотирьох різних кольорах. Важливо також, що всі вироби виготовлені з перероблених тканин. 

Ruslan Baginskiy презентував свою першу лінійку сумок 

«З перших днів свого бренду я працюю з соломою і різними ткацькими матеріалами, тому вже давно мені було цікаво втілити це в інші форми. Знайомтеся, RB Bags — натхнені українськими традиціями плетіння й роботи з соломою»,

— каже Руслан Багінський. 

Серед найбільш примітних предметів колекції — HatBag, аксесуар-трансформер, який можна носити і як сумку, і як панаму. 

Anna October і J.Crew випустили другу спільну колекцію 

У червні український бренд Anna October та американський J.Crew представили другу спільну капсулу, до якої увійшли вишукані трикотажні сукні, розшиті лелітками моделі, сукні сліп, брючні костюми, корсети на ґудзиках та інші вишукані елементи для особливих днів. 

Кампейн вечірньої колаборації брендів був знятий у Парижі, а його героїнями стали сама дизайнерка Анна Октябрь та її музи. 

Леді Гага обрала сукню українського бренду SANTA для свого джаз-шоу в Лас-Вегасі 

Для виступу співачки команда бренду розробила ексклюзивну сукню з пишним пір’ям у ніжно-рожевому кольорі. Зробити це вдалося всього за 4 дні! Як зазначають у SANTA, вбрання Леді Гаги стало результатом плідної співпраці з її стилістом Томом Іребаутом. 

Леді Гага обрала сукню українського бренду SANTA для свого джаз-шоу у Лас-Вегасі 

Ріанна стала новим обличчям аромату J’adore від Dior 

Новою амбасадоркою Дому Dior та обличчям аромату J’adore стала Ріанна, чия історія сильної та вільної жінки перегукується з цінностями продукту. Вже 1 вересня бренд представить нову кампанію парфуму за участі співачки, для роботи над якою об’єднається з відомим fashion-фотографом Стівеном Кляйном. 

«Бути новим обличчям J`adore — це і честь, і місія. Цей аромат, який я так давно знаю і люблю, багато значить для жінок. Я з нетерпінням чекаю можливості приєднатися до цієї пригоди та зробити свій внесок у неї через мій світ, мою історію, моє коріння, а також мою творчість і мою власну жіночність»,

— поділилася Ріанна. 

Ріанна стала новим обличчям аромату J’adore від Dior 

A$AP Rocky та його сини знялися у рекламній кампанії Bottega Veneta 

У червні зіркою рекламної кампанії Bottega Veneta став реп-виконавець і чоловік Ріанни A$AP Rocky. Для серії зворушливих світлин артист позував разом з їхніми двома синами RZA та Riot Rose, яких знамениті батьки зазвичай тримають якомога далі від камер. 

Чорно-білі фотографії було представлено з нагоди Дня батька. 


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ