Українська тенісна зірка Еліна Світоліна стала першою офіційною амбасадоркою бренду вирощених в Україні діамантів SOLO for Diamonds. Ця співпраця об’єднала красу, силу та наполегливість, що є спільними цінностями для бренду й спортсменки.
«Для нас Еліна є ідеальним втіленням філософії SOLO for Diamonds, адже її шлях у спорті схожий на процес створення діаманта: загартування, розвиток і досягнення досконалості. Вона символізує ту саму впевнену в собі жінку, яка обирає прикраси нашого бренду, щоб підкреслити свою природну красу»,
— коментує фаундерка бренду Юлія Кушер.
Перша рекламна кампанія за участі Світоліної зосереджується на ключових ювелірних виробах SOLO for Diamonds: каблучках, кольє, сережках та браслетах з вирощеними українськими діамантами. Червоний колір, обраний для кампанії, символізує пристрасть, силу й життєву енергію, гармонійно поєднуючи сучасний дизайн із концепцією свідомої розкоші.
Еліна Світоліна, розповідаючи про своє натхнення, поділилася:
«Червоний колір завжди був для мене символом рішучості та пристрасті до життя. Це відображає і мій підхід до кар’єри. Я пишаюся тим, що можу підтримувати український бренд із глобальним баченням та етичною місією».
SOLO for Diamonds — це перший бренд, що створює діаманти виключно в Україні, впроваджуючи сучасні технології та підтримуючи стійкі цінності. Прикраси марки є не просто символом розкоші, а засобом вираження особистої індивідуальності. Співпраця з Еліною Світоліною акцентує на силі, наполегливості та усвідомленій красі, що сьогодні є важливими для жінок у всьому світі.
«Для мене ця історія — не лише про прикраси, а й про вибір на користь свідомого майбутнього. Вирощені діаманти є майбутнім ювелірного мистецтва, і я рада бути частиною цього руху разом із SOLO for Diamonds»,
— додала Світоліна.