Еліна Світоліна стала першою амбасадоркою бренду SOLO for Diamonds

Українська тенісистка стала обличчям бренду вирощених діамантів

АВТОР:

ФОТО: Представлені брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 6 січня 2025

Українська тенісна зірка Еліна Світоліна стала першою офіційною амбасадоркою бренду вирощених в Україні діамантів SOLO for Diamonds. Ця співпраця об’єднала красу, силу та наполегливість, що є спільними цінностями для бренду й спортсменки.

«Для нас Еліна є ідеальним втіленням філософії SOLO for Diamonds, адже її шлях у спорті схожий на процес створення діаманта: загартування, розвиток і досягнення досконалості. Вона символізує ту саму впевнену в собі жінку, яка обирає прикраси нашого бренду, щоб підкреслити свою природну красу»,

— коментує фаундерка бренду Юлія Кушер.

Еліна Світоліна стала першою амбасадоркою бренду SOLO for Diamonds

Еліна Світоліна стала першою амбасадоркою бренду SOLO for Diamonds

Перша рекламна кампанія за участі Світоліної зосереджується на ключових ювелірних виробах SOLO for Diamonds: каблучках, кольє, сережках та браслетах з вирощеними українськими діамантами. Червоний колір, обраний для кампанії, символізує пристрасть, силу й життєву енергію, гармонійно поєднуючи сучасний дизайн із концепцією свідомої розкоші.

Еліна Світоліна, розповідаючи про своє натхнення, поділилася:

«Червоний колір завжди був для мене символом рішучості та пристрасті до життя. Це відображає і мій підхід до кар’єри. Я пишаюся тим, що можу підтримувати український бренд із глобальним баченням та етичною місією».

Українська тенісистка стала обличчям бренду вирощених діамантів SOLO for Diamonds

Українська тенісистка стала обличчям бренду вирощених діамантів SOLO for Diamonds

Українська тенісистка стала обличчям бренду вирощених діамантів SOLO for Diamonds

SOLO for Diamonds — це перший бренд, що створює діаманти виключно в Україні, впроваджуючи сучасні технології та підтримуючи стійкі цінності. Прикраси марки є не просто символом розкоші, а засобом вираження особистої індивідуальності. Співпраця з Еліною Світоліною акцентує на силі, наполегливості та усвідомленій красі, що сьогодні є важливими для жінок у всьому світі.

«Для мене ця історія — не лише про прикраси, а й про вибір на користь свідомого майбутнього. Вирощені діаманти є майбутнім ювелірного мистецтва, і я рада бути частиною цього руху разом із SOLO for Diamonds»,

— додала Світоліна.

Еліна Світоліна стала першою амбасадоркою бренду SOLO for Diamonds


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ