У Парижі завершився Тиждень моди, і останній його день знаменувався показами таких гігантів індустрії, як Miu Miu, Louis Vuitton і Chanel. Саме з останнього й пропонуємо почати наш огляд, адже він занурить нас у романтичну й дещо кінематографічну атмосферу Франції.
Натхненням для нової колекції Віржині Віар послужило містечко Довіль, що в Нормандії. Це місце тісно пов’язане з Габріель Шанель — саме там вона відкрила свій перший бутик у 1913 році. Цьому дорогому для Chanel місту напередодні виходу колекції осінь-зима — 2024/25 було присвячено й знімання: напівпрозорі плівки накладалися одна на одну, формуючи ніжну картину сходу сонця у Довілі.
Окрім цього, напередодні показу бренд поділився fashion-фільмом, у якому Бред Пітт і Пенелопа Крус зіграли закохану пару. Картина відсилає глядача до оскароносної роботи Клода Лелуша 1966 року «Чоловік і жінка», дія якого розгорталася у Довілі.
Хоча показ колекції осінь-зима — 2024/25 і відбувався у Grand Palais Éphémère у Парижі, на ньому панувала атмосфера набережної Довіля — усе завдяки настінним проєкціям зображень неба та моря. Моделі крокували набережною, представляючи елегантні аутфіти, натхнені епохами 1920-х і 1970-х років. Вироби з лінійки поєднували у собі сучасні фемінність і маскулінність.
Ключем до морської атмосфери Довіля у гардеробі моделей стали об’ємні светри, що їх носять моряки, повітряні шовкові блузи та пальта, які немов формували хвилі. А центральним елементом, звісно, стали капелюхи з широкими полями. Вони поєднувалися як із чорною плісированою шовковою сукнею та білою трикотажною сукнею з прозорими деталями, так і з пальтами довжини максі, затягнутими на талії поясами, і твідовим сетом із жакетом та спідницею до колін. Поля капелюхів спереду були декоровані брошками, що нагадували квіти, часто — досить масивними.
Серед інших цікавих аутфітів показу: комбінезон із графічним принтом у поєднанні з чорним вільним пальтом, декорованим білими й сірими візерунками, їх доповнювали чорний капелюх і стьобана сумка, що уособлювала рожеві хмари на світанку; сіра сукня з м’якими лініями та ґудзиками у парі з блідо-блакитними високими рукавицями; твідовий брючний костюм з асиметричним коміром, декорований ґудзиками на жакеті та затягнутий поясом; денімова сорочка у комбінації з джинсами та курткою з деніму.
На шоу Chanel важливу роль відігравали прикраси, зокрема намиста на довгому ланцюжку, які часто поєднувалися з більш короткими підвісами, перлинні намиста, браслети-кафи, крупні золоті сережки, а також вироби, декоровані трендовими нині бантами, та аксесуари для волосся.