Серед найнапруженіших місяців листопад заслужено займає одне з перших місць: передріздвяні запуски б’юті-лінійок, довгоочікувані презентації, івенти, красиві кампейни, період Чорної п’ятниці та багато іншого. Озираючись на цей час у ретроспективі, ми виділили декілька подій і новин, що особливо нам запам’ятались і зробили листопад ще більш яскравим.
Сьогодні beauty-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Олександра Палій пригадає найбільш пам’ятні б’юті-моменти листопада.
Різдвяна казка в новому кампейні Chanel Beauty
Подумати, що Chanel не подарують ноти магії святковому періоду, було б абсолютною помилкою — саме тому ми її й не допускали. Кампейн розповідає про дівчину-мрійницю, роль якої зіграла італійська супермодель Вікторія Черетті, чиїм найзаповітнішим бажанням було побачити сніг на власні очі. Попри те що вона жила в країні, де ніколи не буває зими, одного разу її мрія все ж таки здійснилась. Так під мелодію культового українського «Щедрика», більш відомого за кордоном як Carol of the Bells, Chanel показав, що всі мрії точно знаходять відгук всесвіту.
Б'юті-бджола Guerlain ожила у святковому ролику бренду
Ще за часів життя Імператриці Євгенії Guerlain подарували їй на весілля парфуми в кастомізованій пляшці — Bee Bottle. Цьогоріч у симбіозі творчості бренду, ювелірної дизайнерки Шурук та стоп-моушн-режисерки Ельзи Мьюз пляшечка «ожила» та запросила всіх на Guerlain Christmas Dance, наново розказуючи про бестселери марки. Для створення святкового ролика Шурук кастомізувала Bee Bottle кристалами SWAROWSKI, своїм основним інструментом, додаючи пляшці образ магічної бджоли, що уособлює дух Різдва.
Фетровий pop-up бренду Diptyque в Лондоні та Парижі
Разом із сучасною мисткинею Люсі Сперроу, що вже розробляла дизайн різдвяних пакувань для Diptyque, культовий французький бренд створив pop-up у своїх лондонських та паризьких бутиках. В чому його родзинка? Всередині pop-up кожна деталь виконана з фетру. Впізнавані свічки Diptyque, брендовані тематичні солодощі, декорації та навіть полум’я є текстильними, від чого атмосфера стає ще теплішою та затишнішою. Окрім цього, в бутиках можна придбати делікатеси, що доповнять різдвяний стіл: ікру, лобстерів, безліч видів сиру та шоколадні цукерки, проте не забудьте, що вони також фетрові. Цікавим є те, що на виготовлення всіх виробів, яких наразі є близько 5000, пішло загалом понад 2500 годин упродовж року.
Instagram: @diptyque
Колаборація б’юті та спорту: Ісамая Френч та Nike
Одна з найвідоміших світових візажисток Ісамая Френч, відома талантом поєднувати звабливі метаморфози з буденною елегантністю, анонсувала колаборацію зі своїм давнім партнером Nike — абсолютним гігантом у світі взуття та одягу для спорту та повсякденних челенджів. Предметом колаборації стали легендарні кросівки Air Max Dn у двох кольорах, взятих із палітри мейкап-бренду візажистки — Nude та Deep Brown. У продажу взуття з’явиться орієнтовно у 20-х числах грудня, а допоки можемо насолоджуватися новим красивим тандемом моди й краси.
Instagram: @isamayaffrench
Дрібка кориці від Гейлі Бібер у новому тінті та рум’янах Rhode
22 листопада селебриті та бізнесвумен Гейлі Бібер святкувала свій день народження, на честь якого поповнила лінійку Rhode новим лімітованим продуктом — блиском Cinnamon Roll. На відміну від попередніх засобів новий ліп-тінт має делікатні блискітки у теплому відтінку, що додають екстрасяйнистості, окрім усіх інших живильних властивостей. Одночасно з цим команда бренду створила pop-up, де усі гості мали змогу закарбувати на поляроїд момент у кастомізованій будці, а також, придбавши каву з корицею, отримати фішку та новий блиск у подарунок.
Instagram: @rhode
Анджеліна Джолі та Tom Ford «за лаштунками» підготовки акторки до ролі
Ще в серпні Tom Ford повідомив, що Анджеліна Джолі стала обличчям його іконічної помади Runway Lip Color. У листопаді ж на сторінці марки вийшов короткий ролик з акторкою, де вона загравала з камерою, дозволяючи нам на декілька секунд зазирнути за лаштунки творчого процесу. На губах Енджі був соковитий червоний, а її міміка та харизма в кожному мікрорусі змусила закохатися в Джолі ще раз.