Пітер Гокінс покидає посаду креативного директора бренду Tom Ford

Трохи більше, ніж за рік після свого призначення

АВТОР:

ФОТО: Launchmetrics/Spotlight

ОПУБЛІКОВАНО: 23 липня 2024

Цей рік відзначився масштабними змінами для багатьох брендів: так, новим креативним директором Valentino після того, як П’єрпаоло Піччолі покинув Дім після 25 років роботи, став Алессандро Мікеле, Дріс Ван Нотен пішов з відповідної посади власного бренду, а Chanel представив свою першу колекцію без Віржині Віар. Тепер же новини надійшли з модного дому Tom Ford: Пітер Гокінс покидає посаду його креативного директора. 

Пітер був призначений креативним директором Tom Ford у квітні 2023 року — він став наступником самого Тома Форда. 

Протягом своєї роботи Пітер Гокінс встиг представити на подіумі всього дві колекції: весна-літо — 2024 та осінь-зима — 2024/25. У них дизайнер вшановував творчу спадщину Тома Форда 1990-х років, надихаючись його знаковим гламуром. Центральними елементами весняної лінійки стали прозорі й напівпрозорі тканини, що з’являлися, зокрема, на сукнях максі, костюми з вузькими брюками, мікрошорти, акцентні паски, а також тиснення під крокодилячу шкіру на жакетах, спідницях та інших речах. 

А в осінній Пітер експериментував із верхнім одягом, як-от дво- та однобортними пальтами й жакетами, кардиганами, трикотажними сукнями, а також прозорими тканинами, шкіряними корсетами, довжиною міні тощо. 

Зазначимо, що в листопаді 2022 року Том Форд продав свій бренд холдингу Estée Lauder за 2,8 мільярда доларів. Тоді повідомлялося, що дизайнер працюватиме в компанії до 2023 року, а згодом може повністю «відійти від справ». Згодом він повідомив про завершення кар’єри в модній індустрії. 

За словами Тома Форда, він зрозумів, що сказав про моду все, що міг, і настав час іти.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ