Дженніфер Лопес продовжує демонструвати прихильникам образи від українських брендів. Анонсуючи новий кліп на пісню This Time Around, співачка поділилася фото в білій сукні з фатину Lever Couture з колекції 2022 року. Вперше вона була представлена на Тижні моди в Токіо. Невагома напівпрозора сукня має приталений силует, довгий шлейф та красивою хвилею обрамлює обличчя власниці.
Бренд Lever Couture заснувала дизайнерка з Одеси Леся Верлінг’єрі у 2010 році. Вона з дитинства цікавилася створенням одягу, переймаючи майстерність від матері та бабусі, — профейсійну освіту Верлінг’єрі отримала в Інституті дизайну в Баварії.
Перший показ бренду відбувся в Берліні, де дизайнерка познайомилася з відомим стилістом, креативним директором Mugler Ніколою Формікетті. Зараз Lever Couture базується у Лос-Анджелесі та вдягає голлівудських зірок — в образах бренду з'являлися Леді Гага, Мілла Йовович, володарка премії «Оскар» Мішель Єо, Гайді Клум та інші знаменитості.
Instagram: @lever_couture
Дизайнерка зазначає, що кожна її сукня — унікальна, і на її створення йде від одного до трьох місяців. Цього року образи бренду обрали для виходу на червоному хіднику «Оскара» акторка Лія Льюїс, відома за стрічкою Netflix «Половина всього», а також наречена мільярдера і засновника Amazon Джеффа Безоса — Лорен Санчес.
У 2021 році Дженніфер Лопес вже виступала у білій сукні Lever Couture зі шлейфом в ефірі американського музичного шоу The Voice.
Нагадуємо, що у січні співачка також приміряла кутюрну сукню українського бренду FROLOV зі знаковими вирізами в формі серця у кліпі Can't Get Enough. Образ, оздоблений ручною вишивкою та кристалами, артистка показала у сцені весілля. Крім того, в лютому Дженніфер Лопес представила музичне відео, створене українкою Таню Муіньо.
Instagram: @lever_couture