Нова ера W8LESS: український бренд відкриває два магазини в ТРЦ

Бренд впроваджує нову стратегію розвитку та прагне змінити підхід до купівлі одягу в Україні

АВТОР:

ФОТО: Надані брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 10 грудня 2024

Український бренд W8LESS, відомий своєю прихильністю до сталого розвитку та інноваційних рішень у моді, робить великий крок уперед. Відкриття двох нових київських магазинів у ТРЦ Respublika Park та River Mall є не лише розширенням фізичної присутності бренду, а й символом нової ери для компанії, яка прагне змінити підхід до купівлі одягу. W8LESS робить акцент на поєднанні функціональності та естетики, створюючи простір, де покупці зможуть відчути філософію бренду та насолодитися новим рівнем комфорту і якості. 

Співзасновниця бренду Анна Шаш в інтервʼю Harper’s Bazaar ділиться деталями відкриття магазинів, майбутніми планами розвитку та особливим баченням української моди у світовому контексті.

Анна Шаш

Який досвід отримують клієнти W8LESS, відвідуючи магазини бренду?

W8LESS — це більше, ніж просто магазини. Ми пропонуємо клієнтам розширений досвід шопінгу. В наших шоурумах за 10 років ми створили атмосферу, де клієнтів консультують, допомагають підібрати образи, підказують, що найкраще сидить. Тепер цей рівень обслуговування ми переносимо і в торгівельні центри. В наших нових локаціях покупці можуть очікувати не просто вибору речей з полиці, а комплексного підбору стилю, індивідуальних рекомендацій від консультантів, які досконало знають наш асортимент.

Відкриття магазину в ТРЦ River Mall

Як би ви описали вашу клієнтку? На яку аудиторію спрямовані нові магазини?

Наша клієнтка — це жінка, яка цінує себе, знає, чого хоче, і прагне стати найкращою версією себе. Це можуть бути дівчата від 20 років, зрілі жінки й навіть бабусі. Головне, що їх об’єднує, — це бажання підкреслити свою індивідуальність і знайти одяг, який допомагає розкрити їхню унікальність. Як ми кажемо у W8LESS, «будь кращою собою».

Анна Шаш

Анна Шаш

Що відрізняє вас від інших брендів у сегменті мідл-маркет?

Ми, можливо, єдиний бренд у мідл-маркеті, який використовує дійсно преміальні матеріали. Це італійська шерсть Superfine Merino, букле, високоякісні костюмні тканини. Ми залишаємо ціни доступними, але водночас надаємо одяг виняткової якості. Це наш стандарт, і ми пишаємося тим, що можемо запропонувати клієнтам найкраще за розумну ціну.

Чи плануєте ви подальше розширення в інших містах України або за кордоном?

Після відкриття магазинів у ТРЦ Respublika Park і River Mall ми сфокусуємося на вдосконаленні сервісу, забезпеченні повної доступності товарів і оптимізації процесів у цих локаціях. Це наш пріоритет на найближчий час. Надалі ми плануємо розширення і в інших містах України, і за кордоном, але ці кроки заплановані вже на наступний рік.

Відкриття магазину в ТРЦ Respublika Park


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ