Другий місяць весни добіг кінця, і, хоча він був дещо менш насичений модними подіями, ніж «оскароносний» березень і «фешнвіковий» лютий, новин усе ж вистачало. Так, поза рамками Тижнів моди бренди представляли свої колекції Pre-Fall 2024, зокрема Dior провів шоу в Нью-Йорку, що підкреслювало зв’язок французького Дому зі Сполученими Штатами та їхнім американським духом. Передосінню лінійку презентувала й нова креативна директорка Chloé Чемена Камалі, у ній вона продовжила досліджувати образ «вишуканої, елегантної та вільної жінки Chloé».
Дивували нас цього місяця і колекції Jacquemus та деяких українських брендів, а також зіркові кампейни й перше повноцінне кіновиробництво від модного дому.
Детальніше про головні fashion-знахідки квітня — у нашій добірці подій і новин від fashion-редакторки Harper’s Bazaar Ukraine Аліси Єрмоленко.
Енн Гетевей і Кілліан Мерфі стали героями нової кампанії Versace Icons
3 квітня у Versace представили новий кампейн від дуету фотографів Mert & Marcus. Героями знімання Versace Icons стали Енн Гетевей і Кілліан Мерфі. Для останнього зйомка стала дебютом у ролі амбасадору бренду.
Instagram: @versace
Кейт Мосс стала зіркою кампейну Balenciaga
Супермодель 1990-х років Кейт Мосс стала обличчям нової рекламної кампанії Balenciaga, присвяченої сумці Le City. У зніманні, над яким працював відомий на весь світ fashion-фотограф Маріо Сорренті, також узяла участь модель Мона Тугаард.
Instagram: @katemossagency
До офіційної селекції Каннського кінофестивалю увійшли 3 фільми, співпродюсовані Saint Laurent Production
Цьогоріч за головний приз Каннського кінофестивалю, що триватиме з 14 по 25 травня, серед інших фільмів змагатимуться три кінокартини, співпродюсером яких виступила компанія Saint Laurent Production — дочірня компанія Saint Laurent, який є першим модним домом, що має власне повноцінне кіновиробництво.
Серед фільмів, над якими працював Saint Laurent Production: «Емілія Перес» режисера Жака Одіара (у ролях — Карла Софія Гаскон, Селена Гомес, Зої Салдана та Едгар Рамірес), «Саван» режисера Девіда Кроненберга (у ролях — Венсан Кассель, Діана Крюгер і Ґай Пірс) та «Партенопа» режисера Паоло Соррентіно (у ролях — Гері Олдман, Луїза Раньєрі, Сільвіо Орландо та Ізабелла Феррарі).
З життя пішов Роберто Каваллі
12 квітня у своєму будинку у Флоренції у віці 83 років після тривалої хвороби помер видатний італійський дизайнер Роберто Каваллі. Він увійшов в історію моди завдяки своїм анімалістичним принтам та інноваційній технології друку на шкірі, що він її запатентував іще у 1970 році.
«Спадщина Каваллі буде жити завдяки його творчості, його любові до природи і через його сім’ю, яку він плекав»,
— йшлося у повідомленні бренду Roberto Cavalli.
Jacquemus представив весільну колекцію
Симон Порт Жакмюс, який нещодавно вперше став батьком, представив нову колекцію свого бренду LE MARIAGE. До весільної лінійки увійшли не лише вишукані сукні для наречених з напівпрозорими деталями, а і яскраві вбрання для гостей, зокрема червоні сукні та сети зі спідницями, а також чоловічі костюми.
Меделін Петш у жакеті українського бренду Cover
Американська акторка Меделін Петш, найбільше відома за роллю Шеріл Блоссом у підлітковому серіалі «Рівердейл», для відпочинку в Римі обрала жакет від українського slow-fashion бренду Cover.
Акторка поєднала його з білою мереживною сукнею, чорними туфлями мері джейн, доповненими білими шкарпетками, та прикрасою для волосся — обручем.
Kachorovska представив проєкт The Caring Tribe
Тема Caring Tribe — це про людяність без раси, гендеру та релігії; про прийняття іншого на рівні з собою. Щоб підкреслити ідею проєкту, бренд Kachorovska запросив стати героїнями кампейну реальних жінок, що оточують нас та дотичні до мистецтва і моди, зокрема акторку Анастасію Карпенко, makeup-артистку Світлану Римакову, співзасновницю Publik Kitchen — піарницю Євгенію Каганович, одну з найвідданіших клієнток бренду — стилістку Олену Островерх, продюсерку і кріейторку Дарію Шендієрієву та, звісно, креативну директорку бренду Kachorovska Аліну Очеретяну.
Важливо, що тема Caring Tribe не завершується лише на іміджевому зніманні та буде розгорнута брендом протягом літнього сезону в декількох додаткових творчих проєктах.
Cultnaked представив першу весільну лінійку
Український бренд Cultnaked, вбрання від якого обирають Кендалл Дженнер, Марго Роббі, Емілі Сіндлев та чимало інших зірок, представив першу весільну колекцію. За настроєм — зухвалу й бунтівну. Кожен виріб Cultnaked Bridal є символом розширення можливостей, нагадуванням про те, що потрібно приймати себе справжню без компромісів.
«Коротка й зухвала сукня з довгою фатою – це все, чого хотіла наша наречена. Її не турбувало, що всі погляди будуть прикуті лише до неї, наша наречена була готова безсоромно насолоджуватись кожною хвилиною уваги»,
— розповідає засновниця бренду Мері Фуртас.