На напівтемний подіум без світла софітів, музичного доповнення, декорацій і аплодисментів публіки, в супроводі лише поетичних рядків Сергія Жадана, підтриманих сенсовими малюнками Уляни Нєшевої, вийшли унікальні люди, герої, які, не очікуючи визнання, звань і нагород, стали на її захист України з перших днів повномасштабного вторгнення. Люди, які поставили свободу, гідність та ідентичність українців вище власного здоров’я і життя.
Як справжні ендеміки, які обрали складний шлях народитися, зростати й залишитися назавжди на обраній території, герої-військові, як і багато інших, прийняли рішення захищати землю, на якій вони зросли. Ці люди є частиною справжньої України, її неповторного національного характеру.
Маніфест тихої сили духу, незламної волі, міцного генетичного коріння, що візуалізував унікальні рослини-ендеміки, відтворені на класичних сорочках «Квітни» українськими майстринями-чарівницями: фольклористкою Яриною Сізик, ілюстраторкою Марією Оз та кандидаткою біологічних наук Аллою Гнатюк, щоб нагадати суспільству про справжні цінності й подякувати героям за їхній неоціненний дар усім нам.
«Наша команда постійно в пошуках сенсів та ідей, які об’єднують українців. Наразі реінтеграція ветеранів у цивільне життя — одне з найважливіших соціальних завдань. Тому герої на подіумі UFW — це прояв нашої вдячності усім тим, хто щодня виборює перемогу для країни. Їхнє бажання захищати та жити на своїй землі мотивує нас створювати підтримуючі соціальні проєкти. Ми вдячні команді Українського тижня моди і Благодійному фонду «ЯНКО» за співпрацю та спільні цінності»,
— прокоментувала перформанс маркетинг-директорка ПУМБ Ксенія Сікорська.
Традиційно 50% від замовлень нової колекції проєкт «Ми однієї крові», благодійний мерч якого був створений спільно з агенцією Adsapience за ініціативи ПУМБ, перераховує на закупівлю засобів тактичної медицини та доставлення компонентів крові в гарячі точки.
«Ми однієї крові» вже врятував понад 126 тисяч життів.
Замовити новий дроп можна на сайті благодійного мерчу.