Цей рік відзначився двома гучними прем’єрами, що вийшли на екран одночасно, 21 липня, та спричинили феномен «Барбінгеймер» у соціальних мережах. Картина Ґрети Ґервіг «Барбі» — фантастична комедія про знамениту ляльку Mattel, сповнена яскравих кольорів та атрибутів іграшкового світу. Своєю чергою, «Оппенгеймер» Крістофера Нолана — біографічний трилер про розробника атомної бомби та руйнівну силу його винаходу.
Абсолютна протилежність стрічок, що боролися за увагу аудиторії, запустила хвилю мемів, підштовхнула глядачів до походу в кінотеатр у тематичних рожевих і total black образах та сприяла популяризації обох картин. Зірки фільмів Марго Роббі та Кілліан Мерфі зустрілися в рамках проєкту Variety «Actors on Actors» і прокоментували унікальну ситуацію.
Instagram: @alexilubomirski
Одночасний реліз стрічок не тільки не нашкодив їм, а й допоміг отримати високі збори у світовому прокаті — понад $1,4 мільярда для «Барбі» та $950 мільйонів для «Оппенгеймера». Марго Роббі впевнена, що феміністична картина про ляльку не стала б настільки успішною, якби не постать режисерки Ґрети Ґервіг, яка вже досліджувала теми самореалізації та боротьби героїнь за свої права у фільмах «Леді-Птаха» і «Маленькі жінки». Кілліан Мерфі також відзначив роботу режисера Крістофера Нолана, стрічки якого відомі своєю масштабністю та неординарним сюжетом.
На думку акторів, глядачі не люблять, коли їм вказують, тож самі створили попит, дочекавшись прем’єр від сучасних гігантів кіноіндустрії. Крім того, артисти обговорили підготовку до ролей: Марго Роббі розказала, що пробувала прикидатися фламінго та іншими тваринами, щоб зануритися у свідомість Барбі, яка нічого не знає про реальний світ, а Кілліан Мерфі годинами розглядав фотографії фізика Роберта Оппенгеймера та проговорював його монологи наодинці у себе в підвалі. Повна розмова акторів доступна до перегляду на YouTube.