Напередодні — під час Лондонського тижня моди — у межах проєкту UA in UK свою колекцію вперше представив український бренд DEMN. Упізнаваний стиль марки балансує між гранжем, класикою та трендовими акцентами, а її шоу зосереджувалося на оновленому прочитанні відомих кожному з нас елементів.
Так, дебютна лінійка DEMN поєднала виразні сіро-червоні оверсайз-жакети з картатим принтом, об’ємні тренчі, шкіряні сукні, брюки та деконструйовані вироби. Окрім цього, до неї увійшли картаті сорочки з необробленими краями та асиметричними силуетами — елементи, які вже стали візитівкою DEMN.
Увагу публіки привернули й прозорі силіконові тренчі — поєднання футуристичного дизайну та функціональності, що відображає сучасний підхід бренду до моди.
Ключовим символом колекції є чортополох — інтернаціональний знак незалежності, захисту, стійкості та внутрішньої сили. Саме цей мотив став кульмінацією показу: у фіналі на подіум вийшла українська топмодель Наталія Касаткіна у весільній сукні, прикрашеній принтом чортополоху. Її образ підкреслював силу та незалежність сучасної жінки.
Представлена на Тижні моди в Лондоні колекція вже доступна у флагманському бутику DEMN за адресою: Київ, бульвар Лесі Українки, 7а.
Зазначимо, що організаторами шоу в Лондоні виступили UA in UK community та Volkova PR & Fashion Agency London.