Відома ірландська акторка, номінантка на «Оскар» Сірша Ронан стала амбасадоркою французького бренду Louis Vuitton — про це модний дім повідомив в Instagram. Для анонсу нової співпраці артистка обрала елегантний скульптурний топ і спідницю молочного кольору.
На одній з фотографій 29-річна зірка позує з креативним директором бренду Ніколя Жеск'єром, що працював в ательє Jean Paul Gaultier та Balenciaga, а у 2013 році продовжив свій творчий шлях у Louis Vuitton.
«Я слідкую за кар’єрою Сірші вже багато років і вважаю її абсолютно захопливою в ролях, які вона грає. Більше того, за її талантом ховається така чарівна та світла особистість»,
— підкреслює Ніколя Жеск'єр. У Louis Vuitton також зазначають, що акторка поділяє прагнення бренду до досконалості та сміливості в роботі.
Сірша Ронан вперше з'явилася на екрані у віці 13 років і одразу ж здобула любов глядачів і прихильність критиків за роль у фільмі «Спокута». У стрічці Джо Райта, заснованій на однойменному романі, акторка зіграла дівчинку на ім'я Брайоні, що випадково розлучила свою старшу сестру з коханим чоловіком. Цей проєкт приніс Сірші першу номінацію на «Оскар» за найкращу жіночу роль другого плану.
Акторку ще тричі висували на премію в різні роки — за стрічки «Бруклін», «Леді-Птаха» і «Маленькі жінки», де Ронан вдруге знялася разом зі своїм другом і не менш талановитим колегою Тімоті Шаламе.
У січні цього року акторка презентувала новий фільм на фестивалі американського незалежного кіно «Санденс» — драму «Вигін» (The Outrun), у якій не тільки зіграла головну роль, а й стала продюсеркою. Також у 2024-му глядачі зможуть побачити спільний проєкт Сірші Ронан з британським режисером Стівом Макквіном — історичний фільм «Бліц», події якого розгортаються в період Другої світової війни.
Серед акторок, з якими Louis Vuitton також активно співпрацює, — зірка серіалу «Ейфорія» Зендая, лауреатка премії «Оскар» Кейт Бланшетт і Хлоя Грейс Морец, відома за фільмами «П'ята хвиля» та «Суспірія».
Нагадуємо, що на початку тижня бренд анонсував вихід нової книги, присвяченої знаковим ароматам модного дому, які створив Жак Кавальє-Бельтруд. Видання «Атлас парфумів» оспівує красу природи та подорожей і надійде у вільний продаж у червні 2024 року.