Тонкі прозорі сукні міні, жакети з об’ємними плечима, що різко контрастують з ніжністю й фемінністю попередніх, маскулінні брючні костюми, сети зі спідницями, доповнені тоненькими пасками з виразною золотою фурнітурою, топи з драпіруванням і хутряні елементи — усе це ми побачили в новій рекламній кампанії Saint Laurent, розробленій під керівництвом креативного директора бренду Ентоні Ваккарелло.
Відеоролик «Зима-2024» підготував Юрген Теллер, і перед його об’єктивом зібралися легендарні моделі й музи бренду. Серед них — Кейт Мосс, Шарлотта Ремплінг, Бінкс Волтон, Аня Рубік, Аджус Семюел Кенген, Авар Одіанг та Пенелопа Тернес.
Окрім вишуканого вбрання Saint Laurent, що його Ваккарелло показував на шоу осінь-зима — 2024/25, моделі продемонстрували й прикраси з відповідної лінійки. Йдеться, зокрема, про широкі прозорі браслети та масивні сережки.
Згодом Ентоні Ваккарелло у своєму Instagram поділився також серією світлин за участі деяких із зірок-моделей.