У 2023 році ікона 90-х Памела Андерсон гучно виступила за демонстрацію «справжньої себе», спершу зʼявившись без макіяжу на Паризькому тижні моди, а згодом пояснивши виданню The Daily Telegraph, що їй потрібно знову бути собою. З початком нового року Памела вирішила не повертатися до старого образу, натомість позувала перед обʼєктивом Давіта Гіоргадзе для Proenza Schouler без макіяжу та складної укладки.
У рекламній кампанії бренду весна-літо — 2024 Памела позувала у речах з нової колекції, демонструючи білу сукню максі з атласною сіткою, класичні чорний і білий жакети, червону трикотажну сукню, вибілені джинси, чорний светр з монограмою тощо. Вбрання зірки вдало доповнюють аксесуари, зокрема, нейлонова міська сумка, поясна сумка на блискавці, ремінь з монограмою та інші. Proenza Schouler пояснює, що лінійка одягу та знімання відображають новий код бренду, його нові символи.
Нова колекція підкреслює внутрішні якості, що визначають Proenza Schouler і нашу жінку: дорослу, розумну, яка ніколи не жертвує юнацькими якостями експериментування та гри
— йдеться на сайті бренду в описі нової колекції.
На тлі одягу також виділявся манікюр Памели, виконаний у головному кольорі сезону — червоному.
Зазначимо, що фотограф Давіт Гіоргадзе, який створив ці кадри, уже працював з Proenza Schouler. Він знімав рекламну кампанію бренду сезону осінь-зима — 2023/24 із Хлоєю Севіньї — зіркою фільмів «Цілком і повністю», «Зодіак» та «Американський психопат».
Водночас стиліст знімання Thistle Brown відомий завдяки роботі з Acne Studios.