Показ чоловічої лінійки сезону весна-літо — 2025 став останнім для Дріса Ван Нотена на чолі власного бренду. Наповнивши подіум духом сучасної елегантності, елементами деконструктивізму, яскравими кольорами та прагненням до дослідження природи, дизайнер вчергове довів свій статус легенди світу моди, перш ніж попрощатися з публікою, вклонившись їй.
Вже у вересні 2024 року Дріс Ван Нотен уперше став гостем показу власного бренду — над колекцією працювала віддана йому команда. Однак пост креативного директора лишався вакантним, і лиш днями стало відомо, хто його посів.
Новим креативним директором Dries Van Noten став Джуліан Клаузнер. Він працюватиме як над жіночою, так і над чоловічою лінійками.
Джуліан є частиною команди Dries Van Noten з 2018 року. Свого часу він працював над жіночим вбранням разом із самим Ван Нотеном. Його призначенням бренд зможе гарантувати збереження айдентики та своїх відмінних характеристик. Дизайнер втілить звʼязок між минулим і майбутнім компанії.
У січні Джуліан Клаузнер презентує колекцію чоловічого одягу сезону зима-2025 у форматі лукбуку. А вже 5 березня він представить свою першу жіночу лінійку на подіумі.
«Я повністю впевнений у творчості й баченні Джуліана. Він не лише талановитий дизайнер, а і найочевидніша людина на цю посаду після мого рішення піти. Його глибоке розуміння бренду і цінностей компанії забезпечить плавний перехід у світле майбутнє»,
— прокоментував призначення Дріс Ван Нотен.
Сам же Джуліан Клаузнер зазначив, що не може дочекатися майбутніх сезонів, адже вони починають творити нову главу в історії Dries Van Noten.