До 100-річчя з моменту заснування італійський модний бренд Loro Piana, що належить до групи LVMH, представив свою першу виставку — If You Know, You Know. Loro Piana’s Quest for Excellence («Якщо ви знаєте, то знаєте. Пошук досконалості Loro Piana»). Вона відкрилася в шанхайському Музеї мистецтв Пудун (Museum of Art Pudong) 22 березня і триватиме до 5 травня.
Експозиція підкреслює унікальний досвід і майстерність бренду, а також його відданість інноваціям. Матеріали та образи, що стали основою виставки, нагадують, що фокус модного дому — це робота з високоякісним кашеміром і шерстю, яку підтримували та розвивали шість поколінь сім'ї, і саме це принесло бренду всесвітню популярність.
Loro Piana не випадково обрали для презентації проєкту Шанхай, адже саме в Китаї вперше було створено кашемір. Виставка також досліджує точки перетину між італійською майстерністю та китайською культурою.
Загальна площа експозиції складає 1000 м² — ключові для історії бренду образи, архівні матеріали та сучасні дизайни розмістили у 15 залах музею. Ретроспективу доповнили художні твори з колекції Серджіо і Луїзи Лоро П'яна, що підкреслюють зв'язок між мистецтвом, природою і майстерністю, яка передається з покоління до покоління. Також глядачам представили інтерактивні інсталяції, що демонструють походження найцінніших волокон.
Один із виставкових залів присвячений суворому процесу контролю якості — зразок матеріалу бренду, Baby Cashmere, показаний під гігантським мікроскопом, який збільшує волокно в 35 000 разів. Експозиція завершується даниною поваги долині Вальсезія, батьківщині родини Лоро П'яна, — у цьому залі об'єднали захопливу кінематографічну інсталяцію та документи з архівів модного дому, які показують, як він змінювався з 1924 року.