Деніел Розберрі показав залаштунки роботи команди Schiaparelli та власні невдалі проєкти

Як створюють одні з найвишуканіших колекцій

АВТОР:

ФОТО: Instagram: @schiaparelli

ОПУБЛІКОВАНО: 13 серпня 2024

Schiaparelli — один з найцитованіших на червоних доріжках брендів. Його шоу завжди викликають неабиякий ажіотаж у світі моди й отримують бурхливі оплески від fashion-критиків і фешіоніста. Розвивати спадщину його ексцентричної засновниці Ельзи Скіапареллі нині продовжує креативний директор Модного дому Деніел Розберрі. І сьогодні він здійснює мрію кожного, хто хотів побачити залаштунки показів Schiaparelli. 

Днями в Instagram бренду з’явилося відео Gone but not forgotten («Минулий, проте не забутий»), що зосереджується на творчому процесі Деніела Розберрі та досліджує шлях його ідей від креслярської дошки до подіуму. 

Однак особлива увага у фільмі, знятому як діалог з режисером Крістофом Тіфейном, приділена саме нереалізованим проєктам Деніела Розберрі для Schiaparelli. 

«Крістофе, у мене була ідея. Мені подобається, що ми показали людям креативний процес повністю, примірки і аж до фінальних образів. Але я думав, що ми можемо зробити ще більш радикального? І мені спало на думку відео про, знаєш, дивні або відкинуті концепції з назвою «Минулі, проте не забуті». Для мене це як такий собі острів концепцій, що не підійшли…»

— розповідає у ролику Деніел Розберрі. 

У відео показані образи-метелики, різноманітні об’єми, що з ними експериментував дизайнер, взуття, аксесуари — речі, які, за висновком Розберрі, виглядали надто як костюм. 

Креативний директор Schiaparelli ділиться, що відкидання невідповідних ідей і робота з ними насправді займають значну частину процесу створення вбрання. Деніел прагне показати, що за кожним успішним луком завжди стоїть безліч невдалих версій.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ