У квітні цього року Balenciaga перевипустив одну з найзнаковіших своїх лінійок — Le City. Вперше представлена у 2001 році, колекція стала одним із символів підйому стилю Y2K, а також презентувала іконічні модні вироби, серед яких і сумка Le City Bag. Повернення легендарної моделі в рекламній кампанії бренду тоді святкували Ніколь Кідман, Кейт Мосс, Мона Тугаард та інші знані його амбасадори.
Днями ж Balenciaga звернувся до свого культового айтему знову, представивши новий кампейн. Цього разу — за участі принцеси Греції Марії-Олімпії, а також інфлюенсерки Девон Лі Карлсон, скандинавської зірки streetstyle Пернілль Тейсбек, бразильської інфлюенсерки Лівії Нунес Маркес, fashion-блогерки Камілли Шар’єр, співачки Джастін Скай, інтернет-зірки Діксі Д’Амеліо та моделей Суа Лі, Паломи Ельсессер і Міки Шнайдер.
Знаменитості сиділи у front row модного показу Balenciaga, транслюючи глядачам нестримну енергетику, що вирує в залах перед початком шоу. Вони вітають одна одну, перевіряють свої телефони, позують для фотографій. Усе це зафіксувала фотографка й режисерка Лорен Грінфілд.
Аутфіти гостей показу, які сидять у першому ряду, стилізовані в естетиці Y2K і поєднують у собі речі з нових і минулих колекцій Balenciaga. Кожен із них завершує та сама it-bag — Le City Bag.
Культова сумка нині доступна в мініатюрному, маленькому, середньому та великому розмірах. Вона може бути виконана в пелюстково-рожевому, верблюжому, чорному, зеленому та білому кольорах шкіри, а також у металізованій срібній шкірі.