Створення парфумів — це захоплива і водночас загадкова подорож, основою якої є натхнення та самоаналіз творця аромату. Підтримкою його стають десятки взаємодоповнювальних й однаково важливих чоловіків і жінок. І хто ж розуміється на цьому краще за Модний дім Dior і його нового директора зі створення парфумів Френсіса Куркджяна.
З нагоди створення його першої композиції бренд презентує фільм про секрети, що стоять за створенням парфуму, — Inside Dream («Усередині мрії»), режисером якого став Матьє Меню. Автор кінокартини звернувся до легенди про J’adore, аби занурити глядачів у самісіньке серце виробництва ароматів.
Від Парижа до Лос-Анджелеса, через Шато-де-Ла-Коль-Нуар, квіткові поля Грасса та Індії — це симфонічний портрет, у якому об’єднуються зірки та творчі люди, особи, які приймають рішення, і фахівці. Inside Dream — це захопливий документальний фільм, що розповідає про залаштунки Будинку Dior, проникає до самого серця людських пригод, де довгий і копіткий розвиток виняткового аромату здійснюється спільним пошуком Краси,
— розповідають у Dior.
Через фільм Матьє Меню прагнув передати аромат l’Or de J’adore у красивих і поетичних образах, запитаннях і одкровеннях, напрузі та відчуттях, потужних емоціях та раптовому осяянні. Аби глядач міг зрозуміти та відчути повільне та таємниче народження парфуму.
Від виробничих цехів поблизу Орлеана, де народився аромат, до його презентації в Національній школі образотворчих мистецтв у Парижі — стрічка Inside the Dream показує безліч етапів творчого процесу, досліджуючи інтимну тонкість і ліричність та розкриваючи таємницю легендарного парфуму.