Бренд Celine представив свою першу помаду La Rouge

Класичний червоний відтінок, що ніколи не виходить з моди

АВТОР:

ФОТО: Celine

ОПУБЛІКОВАНО: 22 жовтня 2024

У березні креативний директор Celine Еді Сліман анонсував першу в історії французького модного дому лінійку б'юті-засобів, а цього місяця нарешті представив нам дебютний продукт — помаду La Rouge насиченого червоного кольору.

Натхненням для лаконічного золотого футляра з впізнаваним логотипом бренду стали ювелірні прикраси короля Людовика XVI та стиль ар-деко. Вибір відтінку також не випадковий. Еді Сліман зробив на нього ставку не тільки через те, що це вічна класика, а й тому, що першим логотипом Celine був червоний слон.

Помада має м'який сатиновий фініш і, як зазначають у модному домі, є відображенням паризького шику. У бренді підкреслюють, що вона має зволожувальну формулу та стійкий ефект.

Помада має легкий аромат з нотами троянди та рисової пудри, що нагадують знакові парфуми бренду. Наразі продукт вартістю $75 вже доступний до замовлення на сайті бренду. Доповнити свій б'юті-сет можна професійними пензликами для губ і косметичкою зі шкіри та канви з монограмою Celine.

До кінця жовтня бренд також планує випустити скребки гуаша для обличчя й тіла, косметичне дзеркало, а також трендовий холдер для помади у формі підвісу.

На початку наступного року лінійку поповнять туш, підводка для очей та ще 14 помад, відтінки яких Еді Сліман розробив особисто.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ