Жовтень 2024 року добігає кінця, тож настав час підбивати його підсумки. І для українських брендів цей місяць був справді насиченим: святкування важливих дат, довгоочікувані релізи колекцій, незвичні колаборації, опанування нових fashion-технологій тощо.
До того ж жовтень — особливий місяць, адже на річному кольорі він позначений рожевим кольором. Саме другий місяць осені покликаний нагадати жінкам про важливість турботи про себе і свій організм та проведення щорічних оглядів у мамолога.
Сьогодні fashion-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Аліса Єрмоленко пропонує вам згадати, яким був цей жовтень для світу моди.
«Рожевий жовтень»
Перш за все, жовтень — Місяць боротьби з раком молочної залози — хвороби, яку щороку діагностують у близько 15 тисяч жінок лише в Україні. Тож цього місяця чимало українських брендів долучилися до підтримки благодійних ініціатив «рожевого жовтня». Серед них: колаборація O.TAJE x RevitaLash Україна, ROÁR, U-R-SO, Moon Lingerie, Juna, MustHave, Lotus Home та інші. Детальніше про кожну з цих акцій ми розповідали у нашому матеріалі.
LITKOVSKA презентував колекцію ZHNYVA
Здобутки LITKOVSKA за 15 років втілює нова колекція бренду сезону весна-літо — 2025, що отримала символічну назву ZHNYVA. Лінійка відображає ідею пожинання плодів від посіяного: цикл творення, роздумів і оновлення, вшанування історії бренду та його постійної еволюції.
Окрім цього, ключовою складовою колекції стала благодійна колаборація з відомим британським митцем і засновником SHOWstudio Ніком Найтом. Капсула під назвою Flowers know better досліджує силу й мудрість природи, де квіти уособлюють межі між витривалістю та крихкістю. Весь прибуток від капсули LITKOVSKA x Nick Knight буде спрямовано на підтримку українських дітей, які постраждали від війни.
the COAT представив лімітований мерч-дроп 10 YEARS
У межах святкування свого 10-річчя the COAT презентував лімітований мерч-дроп 10 YEARS, символічно знятий на дітях 10-річного віку. Як пояснила креативна директорка бренду Катя Сільченко, вона заснувала the COAT у листопаді 2014 року, а вже за 10 днів народилася її донька Саті. Дизайнерка бачить, як клієнтки бренду приходять з доньками того ж віку, і розуміє — нове покоління вже майже наздоганяє нас.
«Це наштовхнуло мене з командою зробити стилізацію дропу до 10 років з 10-ти річними дітьми, як паралель про зростання та зміни бренду за цей час».
PASKAL і fashion-платформа SYKY презентувала колаборацію Butterflower
У межах міжнародного проєкту SYKY Drops series вийшла лімітована колекція PASKAL х SYKY під кураторством Ніколи Формікетті — стиліста, відомого співпрацею з Mugler, Diesel, Леді Гагою та іншими знаними у світі моди іменами.
Об’єктом колаборації стала шкіряна ключниця у формі квітки, прикрашена логотипом PASKAL і написом Love Is The Key — ключовим меседжем колекції. Всередині ключниці знаходяться карабін-серце та метелик з лого SYKY, виготовлений з переробленого пластику в Одеській студії. Кожен виріб має свій унікальний патерн.
Ruslan Baginskiy продемонстрував новий кампейн сезону осінь-зима — 2024/25
Цього жовтня Ruslan Baginskiy представив кампейн своєї нової колекції сезону осінь-зима — 2024/25, до якої увійшли, зокрема, знакові для бренду капелюхи Baker Boy. Як сам дизайнер розповів у Instagram, історія цього виробу розпочалася сім років тому. Він швидко став фаворитом публіки, і його успіх, спогади з ним, любов клієнтів бренду до нього сформували цілу еру Baker Boy.
Окрім цього, у лінійці також представлені моделі канотьє, федора, капелюхи bucket, вовняні хустки, берети, шарфи та інші елементи.
«Океан Ельзи» та бренд One By One випустили колекцію одягу до 30-річчя гурту
Творчість «Океану Ельзи» — це музичний таймлайн історії незалежної України. З піснями гурту ми закохувалися, раділи життю, переживали злети та падіння — кожен з нас має «свою» пісню з особливим значенням.
Креативна команда українського бренду One By One вирішила розказати цю історію мовою fashion, створивши колекцію стильного одягу. Рок-естетика, вінтажні принти та палітра, поєднання мрійливих деталей із брутальними елементами і силуетами — кожна модель має власне звучання.
GAPTUVALNYA випустив піджак з міцелію «ВІХА» на Ukrainian Design and Innovation Week
Етнобренд з майстерною вишивкою GAPTUVALNYA у межах 3-го сезону Ukrainian Design and Innovation Week представив публіці новий продукт — піджак з міцелію під назвою «ВІХА». Ця інноваційна річ виготовлена з мікошкіри — матеріалу на основі грибного міцелію, який є екологічно чистою альтернативою тваринній шкірі та виробляється в Україні. Проєкт підкреслює важливість екологічної моди, показуючи, що стиль і турбота про довкілля можуть співіснувати.
Сьюкі Вотергаус відкрила свій концертний тур у вбранні від українського бренду SANTA
17 жовтня співачка Сьюкі Вотергаус дала свій перший концерт у Х’юстоні в межах туру Sparklemuffin. Для свого дебютного виступу Сьюкі обрала напівпрозорий плащ, оздоблений пір’ям та кристалами від українського бренду SANTA, який став яскравим акцентом її чорно-білого образу.
Компанія Ma'Rijany Hemp Company розповідає про можливості конопляного волокна
Ma'Rijany Hemp Company розвиває найбільший в Україні проєкт з перероблення технічних конопель для текстильної промисловості. Цього місяця компанія запросила гравців модного ринку на освітню подію, щоб розповісти про особливості та можливості конопляного волокна, вирощеного в Україні.
«Сьогодні ми хочемо підвищити обізнаність про унікальні можливості технічних конопель у fashion-індустрії. Ми прагнемо не лише змінити уявлення про цю культуру, але й створити новий позитивний імідж тканин і продуктів з конопляного волокна. Щоб речі, марковані Made in Ukraine, дійсно були 100% українськими»,
— поділився співзасновник та директор Ma’Rijany Hemp Company Андрій Микитів.
Перший освітній захід відвідали, зокрема, засновниці мас-маркет бренду MustHave Анастасія Дзюба та Аня Бец, засновниця бренду Selera Валерія Семчук, співзасновниця бренду Kachorovska Аліна Качоровська, засновниця бренду Gaptulanya Наталія Гергелюк, власниця бренду Gnizdo Анастасія Аргунова та інші.
Нова капсула slow-fashion бренду Ruslana Karika
Цієї осені український slow-fashion бренд Ruslana Karika презентує капсулу, присвячену образу сучасної жінки, яка живе в ритмі великого міста. Дизайнерка бренду демонструє власне бачення універсального жіночого гардероба, до якого увійшли класичні костюми-трійки, вишукані пальта та сукні довжини міді.
При створенні колекцій Ruslana Karika не дотримується модного календаря — натомість випускає лімітовані серії високоякісних речей. Бренд робить ставку на силуети та кольори, які лишаються актуальними поза часом.