Fashion-знахідки: все, що ви могли пропустити в липні

Головні новини та події

АВТОР:

ФОТО: Надані брендами

ОПУБЛІКОВАНО: 31 липня 2024

Липень добігає кінця, тож сьогодні ми традиційно підбиваємо його підсумки. І дійсно маємо що обговорити, адже днями в Парижі стартувала Олімпіада-2024 — вагома подія не лише для спортивного, а й для культурного та модного світів. Окрім цього, чимало новин принесли нам і українські бренди: вони активно презентували свої колекції та кампейни до них. 

Fashion-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Аліса Єрмоленко пропонує згадати, яким був липень 2024 року для світу моди. 

Fashion-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Аліса Єрмоленко

«Майстер усіх перемог»: LVMH став партнером Олімпіади-2024 

Липень відзначився у світі культури й спорту перш за все початком Олімпійських ігор — 2024. Напередодні в Парижі відбулася урочиста церемонія відкриття — вперше не на стадіоні, а просто на вулицях міста. Олімпійські збірні різних країн пливли Сеною на човнах, а довершували захід виступи таких зірок, як Леді Гага та Селін Діон. 

Важливою подія стала і для світу моди: компанія LVMH стала партнером Олімпійських та Паралімпійських ігор — 2024 під гаслом «Майстер усіх перемог». Йдеться, зокрема, про такі бренди: Berluti, Chaumet, Dior, Louis Vuitton, Moët Hennessy та Sephora. 

Так, під час церемонії відкриття глядачі могли простежити за шляхом валізи Louis Vuitton з медалями від ательє Дому до мосту Пон-Неф та Паризького монетного двору, а креативний директор бренду Фаррелл Вільямс став одним із факелоносців естафети олімпійського вогню. 

Своєю чергою Dior для церемонії підготував образи Селін Діоншовкову сукню з жоржету, розшиту кристалами та прикрашену бахромою, та Леді Гаги — корсетну сукню з об’ємною чорно-рожевою спідницею та чорний жакет. Вбрання, декороване пір’ям, відсилало до французького кабаре. 

Окрім цього, LVMH також підтримує французьких спортсменів-олімпійців. 

Партнерство Polo Ralph Lauren і Вімблдону-2024 

Увагою не можемо оминути й не менш вдалий симбіоз моди та спорту — партнерство найстарішого й найпрестижнішого міжнародного тенісного турніру «Вімблдон» і бренду Polo Ralph Lauren. Їхня спільна робота, у межах якої Polo Ralph Lauren одягає весь персонал чемпіонату, триває вже 19 років і відображає спільні цінності партнерів — спорт, спадщина та позачасовість. 

Окрім цього, на трибуні фіналу Вімблдона-2024 помітили зірку спортивної драми «Суперники» Зендею, одягнену в блейзер, блакитну сорочку та в’язану краватку від Polo Ralph Lauren. 

Зендея на фіналі Вімблдона-2024

Instagram: @poloralphlauren 

Зої Кравіц позувала для фотокниги Saint Laurent 

Модний дім під керівництвом Ентоні Ваккарелло представив фотокнигу SL Editions: Zoё, photographed by Purienne. На її сторінках акторка та режисерка, а також амбасадорка Saint Laurent Зої Кравіц позувала в об’єктиві Генріка Пур’єнна. 

Як розповіли в модному домі, протягом багатьох років Зої надихала Ентоні Ваккарелло, тож він вирішив віддати їй належне цією книгою. 

Окрім цього, до книги також увійшли світлини Джеремі Аллена Вайта. 

Etnodim і Nadiia представили спільну колекцію «Хтось Когось Любить» 

Цього липня українські бренди Etnodim і Nadiia об’єдналися, аби втілити своє бачення тандему повсякденного та вишуканого. Натхненням для спільної колекції стало чуттєве листування Лесі Українки та Ольги Кобилянської, а також епоха українського поетичного кіно. 

Цікаво, що, окрім суконь і вишитих сорочок, до лінійки увійшов уже майже забутий елемент — восковий весільний вінок. Завдяки співпраці з майстринею Оленою Митюриною та застосуванню її тонкої ручної роботи командам брендів вдалось повернути до життя унікальний елемент вбрання української нареченої. 

Bagllet представив колекцію аксесуарів для дому 

Натхнений ідеєю про естетику в кожній деталі, Bagllet створив колекцію аксесуарів про найважливіше для кожного місце — дім. Класичні улюблені форми, якісна шкіра та фурнітура, вивірений дизайн, базові кольори й естетика у кожній деталі — все це поєдналося в косметичках і блокнотах з лінійки. 

Блокноти доступні у відтінках чорна тоскана та каштанова тоскана, а косметички — у всіх кольорах. 

Окрім цього, до запуску косметичок бренд підготував колаборацію з White Sprut, які розробили лімітовану тревел-версію косметики для тіла, а саме — Hand & Body Wash, Perfumed Body Lotion та Pocket Cream. 

Dukachi презентував проєкт з олімпійською командою художньої гімнастики 

Щоб підкреслити та показати силу олімпійської команди з художньої гімнастики, нескореність наших українських спортсменок, ювелірний бренд Dukachi разом з Федерацією гімнастики України представили спільний проєкт. Він складається з серії світлин, зроблених відомим українським фотографом Степаном Лісовським, і відео Андрія Жижка.

За кожним упевненим і граційним рухом дівчат стоять титанічна робота, роки тренувань, сліз, травми, проте водночас перемоги, тріумфи та щастя. Кожна з них несе в собі глибину та незламність, і стає прикладом, який у найважчі моменти є мотивацією не здаватися.

Благодійна колекція класичних костюмів Andreas Moskin 

Український бренд чоловічого одягу Andreas Moskin презентував благодійну колекцію класичних костюмів. До лінійки увійшли 15 виробів, що символізують різні регіони України: від Донеччини до Галичини. 

Патерни на підкладах кожного костюма створила художниця Софія Вількович. Вони відображають культурну ідентичність регіонів. Особливим акцентом колекції стала брошка-тризуб, виготовлена з ворожих гільз, що символізує перетворення артефактів війни на символи перемоги та миру. 

У рамках проєкту 24% з продажу колекції Andreas Moskin передаватиме на відбудову шкіл та облаштування укриттів через UNITED24.

S-cape випустив бандану, присвячену Софії Яблонській 

З нагоди свого 9-річчя бренд S-cape презентував бандану, натхнену постаттю першої української тревел-блогерки, відеографки та письменниці Софії Яблонської. Для роботи над виробом команда запросила талановиту ілюстраторку та графічну дизайнерку Марічку Рубан. 

Кожен символ на бандані — маленький ребус, який оповідає щось про долю Яблонської: її життя в Китаї, любов до знімання, мандри екзотичними островами.

LITKOVSKA презентував кампейн сезону осінь-зима — 2024/25 

Український бренд LITKOVSKA представив кампейн, у якому продемонстрував речі одразу з двох лінійок: Pre-Fall 2024 та осінь-зима — 2024/25. 

Серія світлин, відзнята у галасливому Токіо, присвячена недосконалості та красі, яку вона породжує, а натхненням для дизайнерки Лілії Літковської став хаотичний баланс Всесвіту.  

Ріанна одягла хустку та капелюх українського бренду Ruslan Baginskiy 

Ріанна представила нову серію комерційних світлин власного бренду Fenty, на яких постала у хустці та червоному хутряному капелюсі Ruslan Baginskiy. 

Цікаво, що співачка не вперше обирає головний убір з асортименту українського бренду. Минулого літа Рірі демонструвала солом’яний капелюх від Руслана Багінського під час відпочинку на Барбадосі. 

Guzema Fine Jewelry представив карпатський кампейн 

Мальовнича гора Драгобрат стала локацією для знімання нового кампейну українського ювелірного бренду Guzema Fine Jewelry, метою якого було закликати відкривати нові грані себе і цінувати швидкоплинні миті, які формують наш життєвий шлях. 

Італійська інфлюенсерка К'яра Ферраньї обрала купальник Alice K x BlackSeaTribe 

У липні світові знаменитості продовжили обирати вироби з позначкою Made in Ukraine, зокрема італійська зірка К'яра Ферраньї одягла рожевий купальник з колаборації Alice K і BlackSeaTribe. 

Спільну колекцію яскравих аутфітів для літнього сезону бренди представили в червні. До неї увійшли класичні однотонні купальники та моделі з анімалістичним принтом.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ