Модний сезон осінь-зима — 2025/26 особливий тим, що знаменує повернення на подіум одного з найстаріших французьких Домів. Після дворічної перерви Lanvin офіційно повернувся до розкладу Паризького тижня моди зі своїм змішаним шоу. Так, воно стало дебютним для нового креативного директора бренду Пітера Коппінга.
«Ця колекція є глибоко особистою — данина світу Жанни Ланвен та її інтимному відчуттю стилю»,
— пояснив Коппінг.
Лінійка, як і обіцяли у Lanvin напередодні повернення, є втіленням того, що сама Жанна Ланвен називала le Chic Ultime («неперевершений шик»). Сьогодні пропонуємо вам розглянути її у деталях.
У новій колекції Пітер Коппінг, який раніше очолював відділ couture у Balenciaga, повертається до кодів і цінностей Lanvin. Він звертається до стилю артдеко в дизайні подіуму та в одязі, а також згадує кутюрні витоки Дому, що відображено в кількох заключних сукнях шоу. Одну з них — чорну оксамитову сукню з відкритими плечима — демонструвала українська модель Карина Мазяр.
За мотивами спадщини Жанни Ланвен 1930-х років була виготовлена й плісирована приталена асиметрична сукня сірого кольору.
Відкривав же показ Lanvin осінь-зима — 2025/26 образ із двобортним пальтом-жакетом, лацкан якого був загорнутий усередину. Його доповнювала коричнева шовкова спідниця, що струменіла тілом моделі. Цей аутфіт, як і безліч інших, завершували оздоблені драпіруванням рукавиці.
Окрім рукавиць, драпірування прикрашало сукні, виконані у темно-синьому та мідному відтінках, а також шкіряні топи. У фокусі лишаються й лелітки та леопардовий принт.
Ще один майбутній тренд, проголошений Пітером Коппінгом, — одяг із відкритою спиною. На шоу Дому він заслуговував на окрему увагу.
Цікаво, що дебют на посаді креативного директора Lanvin також став для Коппінга першим досвідом у створенні чоловічої лінійки. У ній він звертався до класичного крою брючних костюмів і пальт, водночас експериментуючи з фактурами і тканинами. Зокрема, дизайнер використовував шкіру, хутро, а також грав із м’ятими текстурами.