Березень 2024 року став місяцем змін для світу fashion, зокрема, тому що бельгійський дизайнер Дріс Ван Нотен прийняв рішення піти з посади креативного директора власного бренду після майже 40 років в індустрії. Це оголошення стало шоком для багатьох колег Дріса, а також його прихильників.
Днями у Парижі відбувся останній показ дизайнера, під час якого він укотре підтвердив свій статус легендарного майстра. Попри жагу творця до експериментів, одяг бренду Dries Van Noten завжди вирізнявся своєю носибельністю. Цього разу Дріс Ван Нотен звернувся до образу сучасної елегантності, залишившись вірним фірмовому деконструктивізму, дослідженню кольорів і звʼязку людини з природою. Так, одним з центральних елементів лінійки чоловічого одягу сезону весна-літо — 2025 стало використання «сумінагасі» — традиційної японської техніки друку. Саме у ній були виконані візерунки з листям і квітами.
Гостями останнього шоу Дріса Ван Нотена стали чимало його колег-дизайнерів, зокрема, Пʼєрпаоло Піччолі, який цього березня покинув посаду креативного директора Valentino, Гайдер Акерман, Діана фон Фюрстенберг, Вальтер Ван Бейрендонк та Енн Демеулестер, а також викладачка Дріса з Королівської академії Лінда Лоппа.
Місце проведення показу було досить символічним — саме у цій локації відбувалося 50-те ювілейне шоу Dries Van Noten. Також цікаво, що першим на подіум вийшов Ален Госсюен, який брав участь у першому показі бренду. Слідом за ним бачимо й інші знайомі обличчя: Карен Елсон, Кірстен Оуен, Дебру Шоу та інших.
«Деякі моделі, які були з нами з найперших показів, як сімʼя; їхня присутність знаменує плин часу. Інші ж уперше крокують нашим подіумом»,
— сказав Дріс Ван Нотен.
Найважливішим моментом показу став вихід дизайнера для його останнього поклону. Гості аплодували Дрісу Ван Нотену стоячи.
«Це моє 129-те шоу і, як і попередні, воно дивиться наперед. Я думаю про те, як Марчелло Мастроянні колись говорив про парадоксальну Nostalgia del futuro, по ту сторону втраченого раю Пруста, і як ми продовжуємо прагнути до мрії, знаючи, що у якийсь момент ми можемо озирнутися на нього з любов’ю».