Цьогоріч чоловічий Тиждень моди інтригує нас не менше за Тиждень високої моди чи будь-який інший модний формат. Адже його розклад зазнав неабияких змін — у ньому відсутні такі бренди як Gucci, Fendi, Versace та ряд інших гучних імен індустрії. Затамувавши подих, глядачі чекали на старт події у Мілані — місто, де пліч-о-пліч ідуть класика і сучасність, а елегантність сусідує із зухвалістю у тканинах, силуетах і формах.
З нагоди завершення Міланського тижня чоловічої моди пропонуємо вам згадати найцікавіші шоу брендів.
Prada
Почати пропонуємо вам із показу Prada, який щороку опиняється у центрі суспільної уваги. І сезон осінь-зима — 2025/26 не став винятком — Міучча Прада та Раф Сімонс знову змушують нас про себе говорити.
У фокус лінійки вони помістили непереборні первинні інстинкти, які є не лише невід’ємною, а й необхідною частиною нашого життя. Дизайнери досліджують їхній вплив на нашу поведінку й творче самовираження, домінування емоційного над раціональним, романтизм як джерело динаміки. Тож недарма колекція отримала назву «Непідкорені інстинкти».
Образи лінійки побудовані на контрастах, та водночас вони втілюють людську потребу у захисті й комфорті. Так, основними матеріалами стали шерсть та овчина з необробленими краями. Менш буквальний «захист» моделям дають трикотажні вироби із символами-амулетами та металеві прикраси-амулети.
Dolce&Gabbana
Хутро стало вагомою частиною і колекції Dolce&Gabbana, що, однак, відвертається від первісних інстинктів у напрямку зіркового марення. Виконана у найкращих традиціях естетики бренду, лінійка отримала назву «Папараці» й відсилає до епохи dolce vita, яка так часто надихає Dolce&Gabbana.
Об’єктиви камер зосереджуються на спокійній харизмі моделей, їхньому природному шармі, що підкреслюють багатошарові образи, натхнені епохою 1940-х років брошки й стилізовані під античне золото прикраси, вишукані брючні костюми та денім.
Giorgio Armani
Баланс між вишуканістю і комфортом на подіумі сезону осінь-зима — 2025/26 шукав Giorgio Armani. Понад 100 аутфітів із показу бренду можна поділити на декілька умовних блоків, з-поміж яких особливо виділявся виконаний в естетиці après ski: з переливчастими елементами, окулярами для зимових видів спорту, хутряними та трикотажними виробами.
Інші ж частини шоу демонстрували класичні італійські костюми, шкіряні жакети й куртки, верхній одяг приталеного силуету тощо.
Zegna
Закриває міланську програму традиційно шоу Zegna, яке цього разу дивувало публіку не лише декораціями у вигляді туманних трав’яних схилів, а й дефіле американського актора Джона Туртурро.
Як і локація, колекція бренду була оформлена у вишуканих природних відтінках. У них були представлені пальта в коричневих тонах, принтовані брючні костюми, затишні кардигани, а також блискучі лофери. Образи моделей завершували окуляри, стилізовані як аксесуар на шиї.