Днями у межах Паризького тижня моди відбувся показ бренду The Row колекції зима-2024. Це було, без перебільшень, одним із найбільш очікуваних шоу, тож чому в соціальних мережах ми досі не бачимо жодних «фотозвітів» від fashion-експертів і просто відвідувачів заходу?
Заснований у 2006 році сестрами-дизайнерками Мері-Кейт і Ешлі Олсен бренд The Row із самого моменту своєї появи на модній арені задавав стандарти у сфері «тихої розкоші». Тепер же він здійснив черговий акт утвердження у своєму статусі, виключивши присутність нової колекції у соціальних мережах.
«Люб’язно просимо утриматися від знімання та поширення будь-якого контенту»,
— звернувся до гостей The Row.
Водночас деякі дрібниці з шоу все ж потрапили до Instagram. Так, показ The Row відбувся за адресою 19 rue des Capucines. На вході гостей бренду частували запашною кавою та зеленим чаєм, а звідти до подіуму вів темно-коричневий килим. Оскільки фільмувати моделей під час демонстрації нової лінійки було заборонено, сестри Олсен подбали, аби відвідувачі могли занотувати свої думки щодо шоу та видали їм записники.
Instagram: @stylenotcom
«The Row — це хліб і масло найрозкішнішої моди»,
— поділився своїми замітками акаунт Style Not Com.
Показ відкрив образ із блискучим тренчем кольору хакі, за ним слідували пальта, що хоч і були повністю загорнуті, та все ж мали свої секрети. Загальний стиль колекції був дещо більш фемінним, ніж зазвичай. Серед моделей, які представляли вбрання, гості шоу помітили Маріюкарлу Босконо, Єву Герцигову та Крістен Макменамі.
Після шоу The Row пригостив гостей кавою, печивом Мадлен і хлібом з маслом.