Тиждень моди у Парижі офіційно завершено, і традиційно фінальний показ у його межах проводить Ентоні Ваккарелло для Saint Laurent, продовжуючи досліджувати нову фемінність і жіночу силу. У цьому балансі жорсткості й гламуру, структури та м’якості він відроджує коди Дому, вводячи в лінійку сміливі пропорції, велике різноманіття текстур і яскраві кольори.
Запам’ятовуваним шоу зробила й локація, розташована поряд з Ейфелевою вежею. Моделі крокували подіумом з оніксу, а гості сиділи на шкіряних диванах. Величі простору надавали мармурові стіни, що немов відсвічували рожевим.
Сила стриманості у силуетах Saint Laurent
Вибір локації поряд з Ейфелевою вежею був досить символічним, і не лише тому, що вона є одним із головних символів французької столиці, а й через зв’язок колекції із нею. Так, нова лінійка Ентоні Ваккарелло стала втіленням архітектурної точності форм і комбінації елегантності й величі.
«Замість того, щоб говорити через орнамент чи підкладку, одяг формують тканини і точна конструкція. Чисті форми та об’єми походять від конструкції та крою»,
— йдеться у нотатках до шоу.
У стриманості крою, чіткості ліній і майстерно вибудованих об’ємах Saint Laurent віднаходить силу, яку бренд із сезону в сезон дарує жінкам. Ключовими з-поміж силуетів стають виразні плечі, натхнені епохою 1980-х років. Дизайнер переносить їх на бомбери та сатинові пальта з високим коміром, декоровані бантами блузи, натхнені військовим одягом шкіряні плащі з поясами та навіть мереживні сукні.
Стриманість і точність крою підкреслюється використанням прямих ліній — у спідницях-олівцях і сукнях довжиною до коліна. Плавно вони перетікали у гостроносі туфлі, які ще більше подовжували силует.
Потужні плечі топів і прямий низ створювали візуально цікаву гру форм, що згодом також віднаходить своє продовження в об’ємних спідницях і топах, які струменіють тілом. На завершення Ентоні Ваккарелло додає шкіряні бомбери в чорному кольорі та різних відтінках коричневого.
Інноваційні матеріали та нові кольорові рішення
Шоу відкривали яскраві та енергійні відтінки: помаранчевий, фуксія, смарагдовий, глибокий синій, зелений, червоний. Акцентом стали квітковий і леопардовий принти, що розміщувалися на блискучому латексі.
Знаковими для колекції були й високі шкіряні рукавиці, що в аутфітах поєднувалися із сатиновими блузами, оксамитовими сукнями й шкіряними бомберами.