Jil Sander задав темп сезону осінь-зима — 2024/25, запросивши гостей показу у свій творчий всесвіт, де салатово-зелені стіни та килими кольору шавлії проклали шлях до нагромадження надувних темно-синіх патефонів, що вкрили підлогу. Це задало тон майбутньому показу, оскільки очікуваний барабанний бій техно-саундтреку, який зазвичай супроводжує модні покази бренду, був замінений на розслаблювальний живий виступ Benji B і Mk.Gee, які поєднали сповільнені електронні біти з проникливим вокалом і гітарними акордами.
«Шавлія має багато цілющих властивостей. Це свого роду захисний колір»,
— розповів Люк Маєр в інтерв'ю WWD.
Напередодні показу Jil Sander в Мілані йшов дощ — звичайна історія для шоу Jil Sander в Мілані та для дуету креативних директорів бренду Люка і Люсі Маєрів. Люсі розповіла в Instagram, що в день їхнього весілля також ішов дощ, але вони все одно вийшли до вівтаря під промені сонячного світла.
Хоча бренд Jil Sander часто називають піонером мінімалізму завдяки його чистому, часто лаконічному і виваженому підходу до дизайну з моменту заснування в 1967 році, бачення Люсі та Люка Маєрів більше підпадає під редукціоністську концепцію і менш зосереджене на давніх ярликах, що прикріплені до бренду.
На початку показу були представлені штани вільного крою та туніка на ґудзиках з обʼємними рукавами яскравих червоного та коричневого відтінків, доповнені блискучими сріблястими та коричневими «шарфами», які переливалися на світлі. Потім палітра перейшла до м'якого кремового кольору, а срібний головний убір із китицями створив контраст, проводячи паралелі з крикливим декадансом 1920-х років.
Великі силуети та закруглені краї є провідними в колекції, пропонуючи відповідь на питання Люсі, яке стало каталізатором створення колекції: «Хто не любить комфорт?»
Червоні та шавлієві відтінки домінують у колірній палітрі, в той час як інші образи представлені у більш нейтральних коричневих, чорних та кремових тонах. Стьобані пуховики контрастували з мерехтливими прикрасами та аксесуарами наче з волосся, створюючи дивовижну загальну картинку.
Цього сезону Люсі та Люк Маєри гралися з пропорціями: стьобані сукні та сорочки з короткими рукавами відрізнялися гіпертрофованими плечима. Куртки-пуховики з високою горловиною, виконані в чорному і бордовому відтінках, видавалися надувними та опускалися нижче коліна. Зручні сукні на підкладці вражали невимушеною розкішною витонченістю, а суцільно кроєні сукні з велюру поєднувалися з яскравими сумками, схожими на волосся, які стали доповненням до колекції, що привертає увагу.
Це світ Jil Sander, і ми просто живемо в ньому. У сезоні осінь-зима — 2024/25 нам пропонують сповільнитися і насолодитися симбіозом середньовічних і футуристичних форм, живого виконання і моди. Люсі та Люк Маєри представили перспективну колекцію, менш прив'язану до попередніх ярликів мінімалізму, але все ще виразно схожу на Jil Sander.