Fashion-знахідки: головні новини та події січня 2025 року у світі моди

Fashion-знахідки: головні новини та події січня 2025 року у світі моди

Усе, що ви могли пропустити

АВТОР:

ФОТО: Надані брендами, Launchmetrics/Spotlight, Instagram-сторінки брендів

ОПУБЛІКОВАНО: 3 лютого 2025

Завершення січня знаменується першими у 2025 році fashion-знахідками, що ми їх традиційно збираємо наприкінці місяця. І цього разу впевнено можемо сказати, що тон усьому року було задано піднесений і динамічний. Нові цікаві призначення та продовження «музикальних стільчиків», зміни у структурі роботи великих брендів, яскраві рекламні кампанії, запуск важливих проєктів і вагомі події на шляху українських брендів. 

Про все це розповідаємо у нашій добірці головних новин і подій світу моди січня 2025 року. 

Чоловічий тиждень моди сезону осінь-зима — 2025/26 

Перш за все, згадуємо початок нового циклу модних показів, що традиційно відкривається новими колекціями модних брендів. І попри те що цього разу у його розкладі були відсутні такі гіганти індустрії як Gucci, Fendi та Versace, шоу було дійсно захопливим. 

У Мілані ми знайомилися з непереборними інстинктами у колекції Prada, де на передній план виходили шерсть та овчина з необробленими краями, а також металеві прикраси, а в Парижі — досліджували елементи високої моди у чоловічому гардеробі разом з Dior Homme та вирушали у минуле разом з Фарреллом Вільямсом і його давнім другом NIGO для Louis Vuitton. 

На окрему увагу заслуговує й показ Saint Laurent, у межах роботи над яким Ентоні Ваккарелло звертався до чоловічих портретів 1980-х років авторства американського фотографа Роберта Мепплторпа. 

Тиждень високої моди сезону весна-літо — 2025 

Одразу після стартував і Тиждень Haute Couture, що став черговим свідченням висоти майстерності Деніела Розберрі та команди Schiaparelli, дебютом Алессандро Мікеле у галузі високої моди і запам’ятався виходом на подіум 90-річного Джорджо Армані. 

До того ж модний сезон весна-літо — 2025 виявився святковим одразу для кількох брендів. Так, Дім Chanel відзначив 110 років лінійки Haute Couture, що її започаткувала сама Габріель Шанель у 1915 році, а Giorgio Armani — 20 років лінійки Armani Privé

Українські моделі на подіумах Тижнів моди 

Покази Тижня чоловічої моди та Тижня високої моди запам’яталися нам і численними виходами на подіум українських моделей і манекенників, зокрема, на шоу Armani Privé дефілювали одразу шість українок. А Карина Мазяр стала частиною показів Chanel, Christian Dior і Lanvin

Українців помічали й на шоу Zegna, Dior Homme, IM Men (Issey Miyake) та Rick Owens. Детальніше про їхні виходи ми розповіли у нашому матеріалі. 

Українські моделі на подіумах Тижнів моди 

Глен Мартенс став новим креативним директором Maison Margiela

Звісно, січень продовжує торішню гру дизайнерів у «музикальні стільчики», що так у Мережі назвали лавину звільнень і нових призначень на керівні посади брендів. Тож урешті стало відомо, хто ж замінить Джона Гальяно у Домі Maison Margiela. 

Так, новим креативним директором бренду став бельгійський дизайнер Гленн Мартенс, відомий своїми авангардними силуетами та реконструйованим денімом. Водночас Мартенс продовжить також очолювати Diesel

Глен Мартенс став новим креативним директором Maison Margiela

ALESSANDRO GRASSANI для THE NEW YORK TIMES

Кім Джонс залишає посаду креативного директора Dior Homme 

Одразу після проведення Dior грандіозного показу чоловічої лінійки сезону осінь-зима — 2025/26, дехто припустив, що це шоу є прощанням Кіма Джонса з Домом. І ці чутки офіційно підтвердилися 31 січня. 

Зазначимо, що кілька місяців тому Кім Джонс залишив крісло креативного директора Fendi, іншого бренду конгломерату LVMH

Кім Джонс залишає посаду креативного директора Dior Homme 

Stella McCartney виходить з конгломерату LVMH після пʼяти років співпраці 

Британська дизайнерка Стелла Маккартні залишає LVMH після п’яти років співпраці. Вона викупила міноритарний пакет акцій (49%), аби вийти з-під крила модного конгломерату та розпочати сольний шлях. 

Водночас, як повідомляється у спільній заяві, Маккартні продовжить консультувати Бернарда Арно та виконавчу команду LVMH щодо сталого розвитку брендів. 

Stella McCartney виходить з конгломерату LVMH після пʼяти років співпраці 

Boss представив нову кампанію за участі Девіда Бекхема 

Героєм нової рекламної кампанії Boss став амбасадор бренду та відомий на весь світ футболіст Девід Бекхем. Він позував для серії світлин, а також мініфільму. Над проєктом працювали режисери Мерт Алас і Маркус Піґґотт. 

Дуа Ліпа стала обличчям кампейну нової сумки Chanel 25 

Попзірка Дуа Ліпа стала обличчям нової моделі сумки від Дому Chanel, що виступає сучасним переосмисленням класики бренду. Chanel 25 має стьобану текстуру, ланцюжок, що переплітається зі шкірою, і багатофункціональні кишені та водночас вирізняється своєю функціональністю. 

Як поділилася співачка, нова кампанія за її участі покликана передати свободу руху, самовираження та життя в динаміці. 

Дуа Ліпа стала обличчям кампейну нової сумки Chanel 25 

Запуск Міжнародного Синдикату Моди — простору для дизайнерів, стилістів, редакторів і всіх, хто живе модою 

Українські стилістки Анна Галебах та Ольга Галушка оголосили про запуск Міжнародного Синдикату Моди. Офіційна презентація та перша подія Синдикату відбулися в рамках Кутюрного тижня моди в Парижі. 

Міжнародний Синдикат Моди створений як унікальна спільнота для дизайнерів, редакторів, стилістів і креативних спеціалістів. Платформа пропонує доступ до ексклюзивних заходів, лекцій, вебінарів, презентацій і зустрічей. 

Перша подія Синдикату відбулася у партнерстві з французьким Домом ALAÏA. Гості заходу дізналися історію бренду та шлях його засновника Аззедіна Алая, побачили особисту колекцію модельєра, архівні позиції та ательє, в якому дизайнер працював до останніх днів свого життя. 

Запуск Міжнародного Синдикату Моди — простору для дизайнерів, стилістів, редакторів і всіх, хто живе модою 

Fashion Neurosis: правнучка Зиґмунда Фройда запустила подкаст про моду, ідентичність і психоаналіз 

Белла Фройд запрошує своїх знаменитих друзів «полежати на кушетці» та поговорити з нею про моду, стиль та ідентичність. Її гості, серед яких Рік Оуенс, Кейт Мосс, Кортні Кокс, Кім Гордон, Зеді Сміт та інші, відверто говорять про те, як одяг відображає їхні внутрішні переживання, страхи, бажання та навіть політичні погляди. 

Сама Фройд називає свій подкаст модним чат-шоу. За словами ведучої, вона хотіла створити щось на кшталт сучасного погляду на те, чим займався її прадід у психоаналізі. 

Fashion Neurosis

У Копенгагені відбулася презентація нової колекції українського бренду TG Botanical 

У межах Тижня моди у Копенгагені український бренд TG Botanical представив свою нову лінійку осінь-зима — 2025/26, натхненням для якої слугували нічні прогулянки дизайнерки Тетяни Чумак уздовж узбережжя Коста-Брава в Іспанії під час її вагітності. 

Кожен образ відображає красу й таємничість моря, розповідаючи історію через ретельно підібрані тканини та форми — від мерехтливого сяйва місячного світла на хвилях до насичених текстур підводного світу. 

GASANOVA анонсувала нову колекцію, обличчям якої стала Еліна Світоліна 

Уже 17 лютого в межах Українського тижня моди бренд GASANOVA представить нову колекцію, яка досліджує силу, витримку та відвагу української жінки. Капсула натхнена жіночою рішучістю, здатністю долати виклики та прокладати шлях у майбутнє. Саме тому її обличчям обрали всесвітньо відому українську тенісистку Еліну Світоліну.

У колекції поєднано стриману естетику та потужну енергетику: чіткі силуети, виважені пропорції, та делікатна гра текстур. Презентація стане нагадуванням про силу жінки, яка не боїться брати відповідальність за власну історію.

Весняна колекція KSENIASCHNAIDER вже доступна для покупки 

KSENIASCHNAIDER оголосив про старт продажів нової колекції PRE-SPRING 2025, що вперше була представлена публіці восени у межах Українського тижня моди під назвою No Fixed Norm. 

Лінійка знаменує відхід бренду від звичних канонів. Зокрема, цього разу дизайнери розпустили золоті шви на денімі, які зазвичай використовують для забезпечення міцності одягу, і вишили денімоподібні орнаменти на повсякденних футболках та худі.

JUL відкрив флагманський магазин у Києві 

Український бренд JUL відкрив двері нового флагманського магазину в центрі Києва за адресою вулиця Велика Васильківська, 14. 

За створення простору відповідала студія архітектури і дизайну інтерʼєрів AKZ. Основний акцент було зроблено на лаконічності та масштабності — архітекторка проєкту, Катя Зуєва, черпала натхнення з функціональності і багатозначності айтемів, які створює JUL.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ