Fashion-знахідки: головні новини та події квітня 2025 року у світі моди

Fashion-знахідки: головні новини та події квітня 2025 року у світі моди

Усе, що ви могли пропустити цього місяця

АВТОР:

ФОТО: Надані брендами, Instagram-сторінки і сайти брендів

ОПУБЛІКОВАНО: 30 квітня 2025

Хоча ми досі перебуваємо у проміжному періоді між великими циклами показів, світ моди має чим нас здивувати. Так, цьогоріч квітень знаменує початок пори круїзних шоу брендів, і відкриває її Chanel, переносячи нас на чарівний берег озера Комо. Не залишили бренди нас й без кампейнів: Jacquemus заряджає прихильників запалом та енергією бананово-жовтого кольору, а Schiaparelli пропонує поринути у світ вінтажу й справжньої розкоші. 

Окрім цього, тривають дизайнерські «музичні стільчики» — про нові призначення оголосили Dior Men і Jean Paul Gaultier. Пролунали у квітні на весь світ і деякі колаборації, зокрема, від Guzema Fine Jewelry. 

Про ці та інші гучні новини та події у світі моди квітня 2025 року — у нашій добірці fashion-знахідок.

Джонатан Андерсон стане новим креативним директором Dior Men 

Новина про вихід Джонатана Андерсона з Loewe спричинила численні дискусії довкола майбутнього як бренду, так і самого дизайнера. Чимало експертів пророкували, що саме Андерсон замінить Марію Грацію К’юрі у роботі над жіночою лінійкою Dior. Однак спекуляції підтвердилися не сповна — Джонатан Андерсон стане наступником Кіма Джонса на посаді креативного директора Dior Men. 

Свою першу чоловічу колекцію Dior знаний у світі моди новатор представить вже у червні під час Паризького тижня моди. 

Головні новини та події квітня 2025 року у світі моди

Дюран Лантінк очолить бренд Jean Paul Gaultier 

Цього квітня Jean Paul Gaultier оголосив не просто ім’я не просто запрошеного дизайнера — а нового креативного директора. Це історичне для бренду призначення, адже Жана-Поля Ґотьє вперше замінить молодий дизайнер. Ним стане Дюран Лантінк. 

Під його керівництвом бренд уперше за 10 років представить prêt-à-porter колекцію на Тижні моди в Парижі. Дебют Лантінка у haute couture відбудеться у січні 2026 року. 

Головні новини та події квітня 2025 року у світі моди

Chanel представив колекцію Cruise 2025/26 на березі озера Комо 

Сезон показів круїзних колекцій розпочинає Chanel із шоу, пронизаного особливим італійським готельним шиком, атмосферою фільмів Лукіно Вісконт і духом розкішної відпустки. Показ відбувся у віллі д’Есте на озері Комо — готелі, де зупиняються кінозірки, художники та музиканти. 

Центральні образи лінійки виконані в естетиці ретрогламуру. Окрім класичних твідових костюмів, бренд продемонстрував костюми з ламе, сукні без спинки, вечірні піжами, комбінезони з глибокими вирізами та струмливі накидки. 

Miu Miu x New Balance презентував нову колекцію спільно з тенісисткою Коко Гауфф 

Miu Miu продовжує свою колаборацію зі спортивним гігантом New Balance, і цього разу до співпраці долучилася четверта ракетка світу Коко Гауфф. 

У межах міжнародних турнірів WTA на корті й поза ним спортсменка продемонструє тенісні ансамблі Miu Miu x New Balance, взуття з колаборації, а також шовкові кофтини на блискавці та спортивні штани. 

Guzema Fine Jewelry анонсував колаборацію з Делайлою Белль 

Guzema Fine Jewelry презентував нову міжнародну колаборацію з американською моделлю та співачкою Делайлою Белль. Лінійка отримала назву Metamorphosis і є одою епосі 2000-х років, коли мода слугувала майданчиком для експериментів, що буквально сяяв можливостями, а сміливе самовираження визначало культурний ландшафт. 

До колекції увійшли сім прикрас, зокрема, чокер, сережки, каф, браслет і каблучки, представлені у жовтому золоті, а також варіації з розсипом діамантів. У кожному виробі закарбовано помах крил метелика, що символізує трансформацію та переродження — ключові риси епохи Y2K. 

Jacquemus показав нову «бананову» рекламну кампанію 

Днями Симон Порт Жакмюс представив нову рекламну кампанію, що буквально промовляє до глядачів: I LOVE BANANAS («Я люблю банани»). Так, саме банановий принт, бананово-жовтий колір і форма банана у прикрасах і аксесуарах стали новою обсесією бренду Jacquemus

Участь у кампейні взяв 67-річний актор Джон Гріс, популярність якому приніс серіал «Білий лотос». Цікаво, що сам постер I LOVE BANANAS у руках Гріса став відсиланням до соціального арт-проєкту Джилліан Ворінг 1992-1993 років. 

Schiaparelli представив нову рекламну кампанію весняної колекції 

Цього сезону Деніел Розберрі повертає «справжню розкіш», розкриваючи її у новій рекламній кампанії сезону весна-літо — 2025. Сама колекція Schiaparelli отримала назву Future Vintage і є зізнанням у любові минулому, теперішньому та майбутньому. 

У межах знімання також бачимо нову сумку бренду — розслаблену модель хобо Soufflé, оздоблену глянцевим візерунком-градієнтом. 

Guzema Foundation та Фонд Сергія Притули презентували ексклюзивну благодійну прикрасу 

Задля досягнення у зборі коштів на потреби Сил Оборони Guzema Foundation та Фонд Сергія Притули створили благодійний лімітований дроп — прикрасу зі срібла, в основі якої закладено форму дротика, що символізує точність і наполегливість. Увесь прибуток з продажу благодійної прикраси буде направлено на закупівлю ударних авіаційних комплексів DARTS

Також ексклюзивно у день запуску проєкту відбудеться розіграш лімітованого дротика, виготовленого в єдиному екземплярі із золота. Його володарем може стати кожен, хто зробить донат на збір від 100 гривень. 

Guzema Foundation та Фонд Сергія Притули презентували ексклюзивну благодійну прикрасу 

Володимир Зеленський обрав аутфіт від українського бренду VIKTORANISIMOV для зустрічі з Дональдом Трампом 

Зберігаючи ідею військової форми, але переосмисливши її через призму сучасної естетики, комфорту та вимог часу, Віктор Анісімов розробив капсульний гардероб для Президента України Володимира Зеленського. До нього увійшли близько двох десятків виробів: класичні сорочки, гольфи, футболки, френчі та куртки, виготовлені з натуральних сертифікованих тканин — льону, бавовни та кропиви. 

«Нашою метою було зберегти ідею військової форми, але водночас переосмислити її сучасним дизайнерським поглядом — створити стриманий, функціональний і гідний образ, що відповідає реаліям часу, в якому живе країна»,

— прокоментував Віктор Анісімов. 

Для зустрічі з Дональдом Трампом у Римі Зеленський одягнув total-black образ, що складався з форменої куртки з накладними кишенями, класичної бавовняної сорочки і брюк прямого крою.

Володимир Зеленський обрав аутфіт від українського бренду VIKTORANISIMOV для зустрічі з Дональдом Трампом 


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ