Тиждень високої моди сезону осінь-зима — 2024/25 триває, і слідом за Schiaparelli свою колекцію демонструє Christian Dior. Як і в лінійці Деніела Розберрі, у колекції Марії Грації К’юрі знайшлося місце для пір’я — однак у зовсім іншому прочитанні. Якщо показ Schiaparelli формувався довкола образу фенікса, що постає з попелу, то Christian Dior зосередився на Олімпійських іграх, які цьогоріч відбудуться у Парижі.
Своє відображення спортивна естетика знайшла перш за все у візуальному оздобленні Музею Родена, де традиційно проходить шоу Дому Dior. Стіни приміщення оздоблювали репродукції робіт нині покійної художниці Фейт Рінгголд. Мозаїки зображали представників різних спортивних напрямів.
Спортивні мотиви проглядаємо й у вбранні кутюрної колекції. Топи, боді й халати, розшиті камінням, немов викладені мозаїкою, демонструють усю незвичність поєднання високої моди й спорту.
Олімпійські ігри в багатьох асоціюються з епохою античності, і Christian Dior не впустив можливості поєднати їх у лінійці. Тож моделі, які нагадували еллінських богинь, крокували подіумом у білих сукнях, часом асиметричних.
Іншим акцентом колекції стала різноманітність технік роботи з матеріалом. Так, центральним елементом колекції стало драпірування. Тканина, що струменіла тілами моделей, складалася у химерні вигини на топах, сукнях і спідницях, а також формувала нові форми й вузли.
Вишукані образи з лінійки Christian Dior Haute Couture осінь-зима — 2024/25 розглядаємо у нашому матеріалі.