Останніми роками з більшою популярністю свідомого підходу до життя та харчування ми часто заміняємо сталі поведінкові шаблони новими звичками, таким чином стаючи на шлях осмисленості щодо власного здоров’я. Саме тому ми надаємо перевагу фермерським локальним продуктам, слідкуємо за дефіцитами вітамінів в організмі та шукаємо більш корисні альтернативи улюбленим стравам та напоям.
Ні для кого вже не є секретом, що фраза «Мені, будь ласка, матча на кокосовому» давно вкорінилась у лексиконі багатьох поціновувачів свідомого підходу до харчування. А чи дійсно цей зелений чай є корисним? Розповідаємо про переваги матча та українські бренди, що постачають його сьогодні.
Матча, як і звичний нам чай, — продукт рослинного походження, проте вирощується дещо іншим чином. Фермери спеціально затіняють рослини протягом тривалого періоду росту, що збільшує вироблення в них хлорофілу, підвищує вміст амінокислот і надає темно-зеленого відтінку. Після збору врожаю виробники видаляють стебла і суцвіття, а листя подрібнюють на порошок — це і є матча.
Першою та основною перевагою матча є велика кількість антиоксидантів завдяки катехінам у складі (окремий клас рослинних сполук). Антиоксиданти стабілізують вільні радикали, що викликають хронічні захворювання, отже, обираючи японський зелений чай, ви посилюєте власний імунітет.
Матча також сприяє кращій концентрації. Цей чай є джерелом поліфенолів, кофеїну та L-теаніну, що позитивно впливають на роботу мозку. Як стимулятор, кофеїн діє на центральну нервову систему, збільшуючи енергетичний обмін у всьому мозку, а також підвищуючи пильність і покращуючи пам'ять. Окрім цього, науковці вірять, що матча знижує стрес і підтримує здоровий рівень інсуліну, завдяки чому балансує вагу тіла.
Купуючи матча, важливо уважно обирати постачальника, аби продукт був якісним і дійсно мав лікувальні властивості. Серед українських брендів, що пропонують японський зелений чай, ми виокремили наших фаворитів, з якими ви можете почати свій шлях знайомства з матча.
Matchati
Свій матча бренд Matchati збирає на родинних фермах, що десятиліттями не просто вирощують чай, а вдихають у нього життя. Ферма Коно Юміко та родини Ока, які є постачальниками Matchati, живуть за схожою філософією: матча — це більше, ніж просто чай, це частина життя, що несе спокій, радість і гармонію. Tenju, Watagashi, Omoide, Kotobuki, Ikigai — ось лише невелика частина з безлічі видів чаю, які пропонує бренд, кожен з яких по-різному розкриває свій смаковий букет.
Instagram: @matchati
Matcher
Matcher — локальний імпортер-дистриб'ютор японського чаю та аксесуарів, а також wellness-ком’юніті, головною метою якого є привчати все більше людей до якісного матча, здорового способу життя та турботи про себе. Бренд пропонує безліч видів чаю та різні його форми — для традиційного заварювання, в саше, для лате і коктейлів. Щоб зберігати канони церемоній, марка також випускає спеціальний посуд, а для нових смакових відчуттів — шоколад зі смаком матча.
Instagram: @matcher.store
Oycha
Це онлайн-магазин, який просуває чайну культуру: інноваційно, стильно, смачно. Серед асортименту Oycha є безліч різновидів чаю і, звісно ж, матча. Вісім видів японського чаю — від церемоніальних до преміуму — будуть до вподобання кожному.
Instagram: @oycha.official
Haiku
Невеликий бренд, що пропонує кокосовий матча та його варіацію з колагеном. Це спрощує процес заварювання, а той факт, що продукт випускається ще й у форматі саше, робить його доступним і комфортним на щодень. Взагалі, Haiku — традиційна японська поезія, в якій не існує зайвих слів, так само як у матча — зайвих інгредієнтів.
Instagram: @haiku.drinks