Після тривалих розмов про повернення принца Гаррі та Меган Маркл у публічний простір і оновлення їхнього іміджу герцогиня Сассекська запустила в березні власний lifestyle-бренд, що отримав назву American Riviera Orchard. Про створення компанії прихильників оповістив профіль в Instagram, який наразі вже налічує понад 600 тисяч підписників. В акаунті опублікований логотип бренду, що містить літери A та R. Під написом American Riviera Orchard також бачимо Montecito (родина Сассекських проживає у місті з 2020 року).
«Меган вважає назву American Riviera Orchard ідеальною. Їй це здається автентичним… Вона в захваті від свого останнього особистого підприємства. Це те, що вона давно хотіла зробити. Вона рада поділитися своїм стилем і речами, які любить»,
— прокоментував створення бренду інсайдер у розмові з виданням People.
Після запуску бренду чимало експертів висловили припущення щодо продукції, яку він випускатиме. Так, серед варіантів були кулінарні книги, посуд, декор для дому, приладдя для йоги, а також їжа і навіть корм для тварин. І от нарешті Меган Маркл випустила перший продукт від American Riviera Orchard. Ним став джем.
Баночку джему від бренду герцогині Сассекської в Instagram уже показали Дельфіна Блак'єр і дизайнерка Трейсі Роббінс. Обидва їхні смаколики мали власні номери — 10 і 17 з 50, — що свідчило про ексклюзивність першого товару American Riviera Orchard.
Instagram: @mrstracyrobbins
Зазначимо, що офіційний запуск бренду Меган Маркл відбудеться пізніше цієї весни.