Штучний інтелект уже давно проник в усі сфери нашого життя та продовжує активно підкорювати fashion-індустрії. Зокрема, сучасні технології здатні відтворювати фірмовий стиль брендів. Саме цим і скористався креативник з Instagram «RICKDICK», який разом із проєктом CULTED продемонстрував, який вигляд мали б різдвяні ялинки від наших улюблених компаній.
Під приціл їхньої уваги, звісно, потрапив один із головних трендсетерів 2023 року — Prada. На думку штучного інтелекту, ялинка від бренду мала б округлі виступи, облиті зеленою густою речовиною. Під нею лежали б подарунки, також виконані у зелених тонах.
Просто посеред подіуму розташувалася ялинка Alexander McQueen. Виконане з білої тканини, що мов відсилає нас до елегантних суконь максі, святкове дерево вкрите чорними і зеленими візерунками, подібними до графіті.
На тлі Ейфелевої вежі ж розташувалася ялинка Jacquemus, зроблена із сумочок бренду та прикрашена зіркою на верхівці.
Котолюбам до душі особливо припаде бачення штучним інтелектом ялинки від Gucci, що являє собою 5 трохи нахилених уліво платформ, на яких сидять котики.
Анімалістичні мотиви прослідковуємо й у ялинці Versace, розташованій просто у басейні на території розкішного маєтку. Дерево прикрашає велетенська мармурова змія, а також голови Медузи та золоті кульки.
Чи не найбільший фурор викликала охоплена вогнем ялинка Rick Owens, яку обплутує дим. Постамент, на якому вона стоїть, нагадує фотоапарат.
Не забули креативники і про скандальний бренд Balenciaga. За версією штучного інтелекту, його ялинка складалася б зі сміттєвих мішків і була б прикрашена чорною зіркою.