Fashion-платформа Lyst традиційно презентує щоквартальний рейтинг найпопулярніших брендів і найбажаніших виробів. Розрахунок відбувається за спеціальною формулою, що охоплює пошукові запити на платформі та за її межами, перегляди продуктів і їхні продажі, а також згадки брендів у соціальних мережах і статистику активності.
Саме звіти Lyst із кварталу у квартал стають барометром змін в індустрії моди і споживацьких настроях. Цього ж разу рейтинг показує: fashion-світ дійшов переломного моменту. Статистика демонструє, наскільки насправді невизначеним є становище брендів, які потрапили у вихор кадрових перестановок і переживають період зміни своїх кодів.
Згідно з платформою, на модній арені сьогодні перемагає той, хто точно усвідомлює, ким він є. Це бренди, які наполегливо продовжують робити те, що вміють найкраще, і чиї коди стають дедалі більш чіткими.
На першій сходинці рейтингу вперше опинився Saint Laurent. Лишаючись вірним фірмовим силуетам, витонченим лініям і чуттєвим елементам, Дім крок за кроком збільшував свою популярність, випереджаючи такі бренди як Miu Miu, Loewe та Prada, які очолювали таблицю Lyst протягом останніх років.
Повернення на подіум Saint Laurent Белли Хадід, золото Венеційського кінофестивалю для фільму «Батько, мати, сестра, брат» режисера Джима Джармуша від Saint Laurent Production і рекламна кампанія Velvet Heat за участі Кейт Мосс зробили Дім лідером третього кварталу 2025 року.

Saint Laurent
Другу сходинку здобув очільник минулого рейтингу — Miu Miu. Хоч він і втратив позиції, бренд усе ж привернув увагу публіки заходом Miu Miu Select NYC, проведеним у співпраці з Коко Гауфф та New Balance, прем’єрою Women's Tales #30 — Fragments for Venus від Аліси Діоп і запуском аромату Miutine.

Miu Miu
Третім найпопулярнішим брендом світу став COS. Кількість пошукових запитів щодо нього зросла на 147%, а кашеміровий светр бренду також увійшов до переліку найгарячіших речей кварталу. Попри те, що максималізм впевнено входить у наше життя, покупців усе ще приваблюють простота і стриманість COS.

COS
Підтвердженням актуальності мінімалізму слугує й зростання попиту на продукцію бренду The Row, бренд піднявся одразу на дві сходинки.
На п’ятому місці розташувався Coach — один із небагатьох брендів у рейтингу, чия позиція не змінилася. Одним із факторів, що дозволив Coach утримати свою сходинку, стала поява Енн Гетевей у вінтажному вбранні бренду у фільмі «Диявол носить Prada 2». Цікаво, що сам Дім Prada розташувався на шостій позиції. Серед його активностей — співпраця з режисером Йоргосом Лантімосом над новою кампанією, присвяченою сумці Prada Galleria.

Prada
Завдяки дебютній колекції нової креативної директорки Луїз Троттер на дві сходинки піднявся Bottega Veneta. Натомість Loewe, який також змінив креативного директора, відчув втрату Джонатана Андерсона — Дім втратив шість позицій, опустившись на восьме місце.
Десятку найпопулярніших брендів завершують Ralph Lauren, який піднявся у рейтингу після того, як вбрана у смугасту сукню бренду Тейлор Свіфт оголосила про заручини, і Chloé, який опустився на дві сходинки.
На одинадцятому місці опинився Moncler, на дванадцятому — Versace, який значно піднявся у рейтингу після дебюту нового креативного директора Даріо Вітале.

Ralph Lauren
Свою аудиторію врешті знаходить і Деніел Лі у Burberry — популярність бренду продовжує зростати, підіймаючи його на чотири позиції. Так само зростання фіксує й Gucci, нову еру в історії якого розпочав Демна.
Незмінним лишилося 15-те місце SKIMS, який підтримує попит такими вірусними запусками як Face Wrap і Nipple Bra. Вони забезпечили бренду 271% зростання.
Водночас третій квартал виявився періодом спаду для таких брендів як Balenciaga, Jacquemus та Alaїa. Вони все ще входять до ТОП-20, проте обіймають 16-те, 17-те і 18-те місця.

Burberry
На передостанній сходинці опинився бренд, який повернувся до «двадцятки» після чотирьох років поза топом, — Stone Island. Попит на його товари зріс на 115%, і причиною цьому стало створення образу для українського боксера Олександра Усика, знімання Los Pikes Medellín від Айзека Лемба та анонс четвертої частини серії Navigation, знятої під водою Ліамом МакРеєм.
Завершив перелік найгарячіших брендів від Lyst Дім, чия позиція лишилася незмінною з минулого кварталу — Valentino.

Stone Island