Fashion-платформа Lyst, яку відвідують близько 200 мільйонів користувачів на рік, традиційно представила свій щоквартальний модний звіт, який складається з рейтингу найгарячіших брендів і десятки найпопулярніших речей. Саме вони очолюють тренди цього сезону та впливають на спрямування всього світу моди, тож сьогодні пропонуємо вам ознайомитися з даними Lyst.
Головна тенденція першого кварталу 2024 року — Miu Miu-манія. Бренд знову очолив рейтинг, посунувши Prada на друге місце. Нині Miu Miu влаштовує справжню революцію, адже виходить за межі модного простору і стає культурним надбанням, водночас пропонуючи цікаві стилізації речей та випускаючи справжні мастхеви. Зазначимо також, що одразу 3 вироби від Miu Miu увійшли до переліку найгарячіших речей.
Третє і четверте місця лишилися без змін — їх обійняли Loewe та Bottega Veneta. До пʼятірки також увійшов Saint Laurent, посунувши на одну сходинку Moncler. Сьома позиція, як і наприкінці 2023 року, належить Versace.
Значний прорив вдалося зробити Balenciaga. Бренду вдалося потрапити до десятки найгарячіших, представивши шоу осінь-зима — 2024/25 у Парижі, випустивши сумку Rodeo та показавши рекламну кампанію з Кім Кардаш’ян і Паломою Елсессер. Піднятися вище також зміг Valentino, для якого перший квартал року став періодом змін: Пʼєрпаоло Піччолі покинув модний дім, а його посаду обійняв Алессандро Мікеле. Закриває список Jacquemus, який втратив дві сходинки.
На початку цього року Gucci так і не вдалося повернутися до десятки, з неї також зник Burberry, опустившись одразу на 3 позиції. Зростання спостерігаємо у Skims і Louis Vuitton. Пʼятнадцяте місце посів New Balance, який спільно з Miu Miu представив наймодніші кросівки цієї весни. Одразу за ним — загадковий бренд сестер Олсен The Row, що привертав увагу політикою відмови від соціальних мереж на своєму шоу. На 17-ту позицію опустився Diesel.
До двадцятки найкращих також увійшли Dolce & Gabbana та Alaïa, для якого цей підйом став дебютом у рейтингу Lyst. Пошукові запити за брендом Alaïa зросли на 49% протягом останніх трьох місяців. На останню сходинку опустився JW Anderson — попри те що сам Джонатан Андерсон став дизайнером із костюмів фільму «Суперники» з Зендеєю у головній ролі.
Щодо найгарячіших речей, то лідером стали кросівки Miu Miu x New Balance. Друге місце посіли сережки Khaite, а на третьому знову опинився Miu Miu — але тепер вже з мікрошортами.
Четверту позицію обійняли декоровані кристалами балетки Alaïa, які поповнили гардероб десятків інфлюенсерок, а пʼяту — робоча куртка від Carhartt.
За ними: сумка Rodeo від Balenciaga, футболка-поло Miu Miu, шкіряна сукня Rick Owens, джинси з розрізами Area та сонцезахисні окуляри Saint Laurent.