Молодий український бренд La Spilla, заснований Софією Терещенко та Юлією Булавко у 2024 році, готується дебютувати на Paris Fashion Week із колекцією весна-літо — 2025.
Історія бренду почалася з мрії Софії, яка, маючи досвід роботи моделлю з такими іменитими брендами, як Max Mara, Valentino та Cavalli, прагнула створювати власний одяг. Юлія, її подруга та професіонал з багаторічним досвідом у фешн-індустрії, підтримала цей задум. Назва La Spilla, що в перекладі з італійської означає «шпилька», є даниною прізвищу Юлії, втілюючи водночас символіку вишуканості та елегантності.
Бренд уже отримав визнання з боку впливових гравців модного світу. Родина Феррагамо високо оцінила шовкові хустки La Spilla, назвавши їх витвором мистецтва.
Завдяки попередньому досвіду Софії як моделі на Паризькому тижні моди, її добре знали організатори заходу. Коли Софія створила власний бренд, вони підтримали її починання та запросили La Spilla взяти участь у цьогорічному Paris Fashion Week.
Колекція, яку La Spilla представить на паризькому подіумі, включатиме як стильні повсякденні образи, так і вишукані вечірні сукні, доповнені інноваційними комбінезонами La Spilla Skin, що створюють ефект другої шкіри. Ці моделі демонструють гармонійний симбіоз європейської моди й української культури, відсилаючи до боротьби за незалежність через символічні деталі та головні убори.