Модний дім Prada представляє нову рекламну кампанію, в основу якої покладено фундаментальний для бренду принцип творчості — спілкування, обмін думками. Чесна взаємодія між людьми є основою ідентичності Prada, його розуміння моди та партнерства Міуччі Пради та Рафа Сімонса. Адже кожна колекція Дому — це мікс полярних думок і поглядів як у самих дизайнах, так і в їхньому контакті з аудиторією.
«Мода — це обмін. Ця ідеологія розширена, щоб охопити концепцію, яка лежить в основі візуальних образів Prada: дзеркало реальності — це "зараз", це "тут"»,
— йдеться у повідомленні бренду.
Для роботи над новим зніманням жіночої та чоловічої колекцій Prada сезону осінь-зима — 2024/25 об’єдналися відомі на весь світ актори: Гантер Шафер, Гарріс Дікінсон, Демсон Ідріс, Летиція Райт і нова амбасадорка бренду Їлі Ма. Моменти їхніх «приватних» розмов як віч-на-віч, так і телефоном встиг зловити фотограф Віллі Вандерперре. Діалоги побудовані за сценарієм американської режисерки, художниці та письменниці Міранди Джулі, яка у власних роботах постійно досліджує ідеї дискусії та зв’язків між людьми.
Нова кампанія Prada не обмежується одним лише зніманням — вона поширюється і на реальне життя, адже підготовлені Мірандою Джулі картки пропонують численні теми для обговорення з друзями.
Окрім цього, модний дім також підготував супровідний короткометражний фільм від режисера-документаліста Гаррета Бредлі, номінованого на премію «Оскар». Уривки розмов, що їх ми можемо побачити або почути, змушують фантазію намагатися уявити їхні продовження, викликаючи особисті одкровення. У ролику бере участь і сама Міранда Джулі — ми чуємо її голос «по той бік трубки».
Кампейн Prada відображає нашу потребу спілкуватися, висловлювати думки, слухати та вчитися. У ній, як і у житті, розмова — це групова активність. Саме завдяки їй люди стають колективом, об’єднуються.