Від примхливої весняної погоди втомилися не лише ми з вами, а й британський бренд Burberry. Його креативний директор Деніел Лі готується до завершення сезону тренчів, презентуючи нову рекламну кампанію за участі амбасадорів бренду — моделі Роузі Гантінгтон-Вайтлі та тенісиста Джека Дрейпера, а також Альви Клер і Бабакара Н’Доя.
Серія світлин отримала назву Wish You Were Here («Шкода, що ти не тут»), і нам дійсно ще ніколи не було так шкода, що ми не там.
«В очікуванні літа ми хотіли зафіксувати одну з найприємніших пір року — британці у відпустці ловлять хвилинку сонця»,
— поділився Деніел Лі у коментарі для видання WWD.
Він також додав, що натхненням для нового кампейну стали знайдені в архівах Burberry залиті сонцем фотографії з відпусток і відпочинку на яхті.
Рекламна кампанія, знята на яхті Check Mate, нагадує плівкові кадри. У ній візуальна спадщина Burberry поєднується з розслабленою атмосферою відпочинку, а також гумором. На знімках моделі демонструють купальники та плавки з картатим принтом, сукні-сорочки й комплекти з візерунком з морських вузлів, що складаються з топу та штанів.
«Це свого роду старт до літа. Burberry — це бренд на всі сезони, не забувайте»,
— підкреслив Деніел Лі.
Окрім цього, щоб відсвяткувати реліз лінійки літо-2025, Burberry відкриває два pop-up: у Сомерсеті, Англія, та на Ібіці, Іспанія.