Новий рік обіцяє бути цікавим і трансформаційним для світу моди, і починається він з нової рекламної кампанії Prada й експериментів у ній. Знімання, що над ним працював один із найвідоміших fashion-фотографів Стівен Мейзел, присвячене лінійці весна-літо — 2025 й відображає її дух. На кадрах кампейну акторка й амбасадорка Prada Кері Малліган рефлексує з теми відображення альтернативних реальностей. Вона перевтілюється у десять різних особистостей завдяки одягу.
Колекцію весна-літо — 2025, що стала однією з найбільш обговорюваних під час останніх тижнів моди, у Prada називають триб’ютом індивідуальності. Вона досліджує парадокси зовнішнього вигляду, шукає баланс між особистим вираженням і слідуванням трендам.
Рекламна кампанія, що отримала назву Acts like Prada («Поводиться як Prada»), своєю чергою, досліджує моду як інструмент трансформації, водночас вшановуючи індивідуальність. У її фокусі — різноманітне бачення жінок і постійно мінливе сприйняття Prada; безліч граней, що складають ідентичність і вміщуються в одному цілому.
Кері Малліган у кожному кадрі кампейну є різною та водночас завжди незмінною. Щоразу вона постає абсолютно іншою особистістю, кожна з її героїнь має унікальне та непередбачуване життя.
У Prada також додали, що кожен образ можна розглядати як провокативний окремий погляд на ідеологію Prada, фрагментований прояв його філософії та постійно змінюваної естетики, як сторони характеру бренду.
Знімання Acts like Prada прямо посилається на рекламну кампанію Feels like Prada сезону осінь-зима — 2021. Вона є мантрою, що закріплює перформативну природу Prada.