Щокварталу fashion-платформа Lyst, що досліджує моду та є преміальним маркетплейсом для понад 200 мільйонів користувачів, представляє рейтинг найгарячіших брендів і продуктів. Аналітики сервісу аналізують згадки у соціальних мережах, купівельну поведінку людей та продажі окремих лінійок чи позицій. Тож сьогодні пропонуємо вам оглянути результати четвертого кварталу 2023 року.
Якщо у минулому кварталі лідирував Miu Miu і зріст зацікавленості до нього оцінювався у 16%, то цього разу він опустився на другу сходинку, поступившись місцем своїй «старшій сестрі». Популярність іншого бренду Міуччі Пради, історію якого вона творить разом з Рафом Сімонсом, зросла на 41%. Завдяки своїй інтелектуальності, інноваційності та комплексному підходу Prada уже втретє очолює рейтинг. «Бронзу» ж забрав торішній «срібний призер» — Loewe.
Prada
Утриматися на четвертому місці зміг Bottega Veneta, що протягом останнього кварталу 2023 року презентував нову рекламну кампанію за участі Кендалл Дженнер. Слідом за ним — Moncler, Saint Laurent і Versace.
Saint Laurent
Покращити позицію на одну сходинку та посісти восьме місце у рейтингу вдалося Jacquemus, який вразив нас напередодні зимових свят новою рекламною кампанією, а також випустив першу дитячу лінійку та відкрив магазин у Куршавелі. Закривають першу десятку переліку Burberry та Valentino.
Jacquemus
Одинадцяту сходинку обійняв Gucci, а дванадцяту — Balenciaga, який наприкінці року оголосив Ніколь Кідман і Мішель Єо новими амбасадорами. За ними слідує Diesel, який відзначився образами для Тревіса Скотта та гурту Måneskin, та бренд Skims, що випустив вірусний nipple bra і колаборацію зі Swarovski. Наступні позиції посіли Dior, Louis Vuitton, UGG та The Row.
Diesel
Завершують топ найгарячіших брендів четвертого кварталу 2023 року JW Anderson та Fendi.
JW Anderson
Окремо платформа Lyst також визначила бренди, які здійснили прорив цього кварталу, і до їхнього списку не потрапив жоден з вищеперелічених. Так, завдяки футболці Rolls-Royce різкий підйом здійснив Victoria Beckham. На 22% зросла кількість пошукових запитів щодо Ralph Lauren — усе через Тейлор Свіфт, яку бачили у вбранні від бренду, а на цілих 592% — щодо On — марки, що випустила колаборацію з Loewe.
Ще одна важлива складова fashion-аналітики — перелік найпопулярніших речей, де на нас чекав ряд несподіваних позицій. Перше місце посіла сумка Margaux від «короля мінімалізму» The Row, друге — ремінь Victoria Beckham, а третє — слінгбеки у винному кольорі на підборах kitten heels бренду Miu Miu.
Сумка Margaux від The Row
Ремінь Victoria Beckham
Слінгбеки kitten heels бренду Miu Miu
Також до рейтингу увійшли: кросівки Adidas Country OG, лаковані лофери Prada, замшеві капці Ugg Tasman, чорне довге пальто COS, кепка Ralph Lauren, куртка Arc’teryx Atom та боксери Skims.