Напередодні Мережу облетіли фото німецької інфлюенсерки Леоні Ганне у вишуканому вбранні від українського бренду Milla Nova, в якому вона відвідала Каннський кінофестиваль. Леоні є великою прихильницею українських брендів — у її гардеробі є вироби від Total White, WONÀ Concept, J`Amemme, NUE Studio та багатьох інших. А у вересні 2022 року знаменитість вийшла на червоний хідник Венеційського кінофестивалю у золотій сукні Milla.
Однак вбрання з позначкою Made in Ukraine для Каннського кінофестивалю — 2024 обрала не лише Леоні Ганне. Про найкрасивіші образи зірок від українських брендів розповідаємо в нашому матеріалі.
Український бренд весільних і вечірніх суконь WONÀ Concept припав до душі одразу декільком зірковим гостям Каннського кінофестивалю. Серед них — норвезька інфлюенсерка Ніна Сандбех. Зірка світу Instagram обрала червону сукню з довгим шлейфом, топ якої був декорований трояндами ручної роботи. На червоний колір зробила ставку і бельгійська модель Роуз Бертрам.
«Аби втілити у життя ескіз, розроблений ексклюзивно для Роуз, працювала спеціально зібрана команда з шістьох людей: від дизайнера до кравчині. Час на роботу був обмежений, тому команді довелося працювати додаткові вечори, щоб створити ідеальний, ретельно продуманий образ»,
— розповіли на сторінці WONÀ Concept в Instagram.
Сукню-трансформер з тафти від бренду FROLOV, виконану в бежевому відтінку, для червоного хідника в Каннах обрала beauty-інфлюенсерка й візажистка Даніель Маркан. Зірку помітили на прем’єрі фільму «Емілія Перес», головні ролі в якому зіграли Селена Гомес, Зої Салдана та Карла Софія Гаскон.
В аутфіті від українського бренду Valery Kovalska на Каннському кінофестивалі помітили Сільву Даян — засновницю Міжнародної групи Beverly Hills Beauty International.
Фотографіями зіркових образів ділимося у нашій добірці.