Якщо до справи береться Loewe, можете бути певні: на нас чекають глибоке пізнання майстерності, продумана до найменших деталей робота, інноваційні рішення та нестримний потік креативної енергії. І свідками саме цього ми станемо цього Міланського тижня дизайну.
Так, Loewe вдев’яте візьме участь у Milan Design Week. З 8 по 13 квітня у величній будівлі XVIII сторіччя, палаццо Чіттеріо, проходитиме виставка LOEWE TEAPOTS («Чайники Loewe»). У її межах 25 відомих художників, дизайнерів та архітекторів розробили свій унікальний чайник для експозиції.
Для Loewe та його колишнього креативного директора Джонатана Андерсона чайник — це не просто функціональний предмет, це скульптурна форма, що є втіленням традиції. Сам чай є глибоко символічним елементом культури багатьох країн світу: від Великої Британії до Китаю та Японії.
«Мене завжди захоплював ритуал чайної церемонії, особливо в Японії, Кореї та Китаї. Це форма медитації. Це можливість присвятити час собі. Це фізичний комфорт від тепла чашки та чаю разом із душевним комфортом від досвіду»,
— поділилася іспанська архітекторка Патрісія Уркіола, одна із 25 митців — учасників LOEWE TEAPOTS.
Окрім Патрісії, культурне та естетичне значення чайників переосмислювали архітектор Девід Чіпперфілд, кераміст Такаюкі Сакіяма, художниця Роуз Вайлі, кераміст Акіо Ніісато та інші митці. Деякі з них використовували традиційні для посуду кераміку та порцеляну, однак інші пропонували нові варіанти покриття та інноваційне оброблення структурних елементів, таких як ручки та носики.
Експозиція виставки LOEWE TEAPOTS змінює традиційне уявлення про пропорції, розміри та функції звичного кожному з нас предмета — чайника.
Зазначимо, що виставку доповнює колекція предметів для дому, до якої увійшли виготовлені іспанськими майстрами чайники, обереги та деякі інші вироби, як-от спеціальний випуск свічки Earl Grey, що поєднує чорний чай і нотки бергамоту.