Київська агенція twid представила благодійний дроп на підтримку «Гонору»

До ініціативи долучилися Ріта Бурковська та Василь Байдак

АВТОР:

ФОТО: Надані брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 13 березня 2024

Напередодні київська агенція twid випустила лімітований upcycle-дроп та запустила масштабний збір — 1 000 000 гривень на FPV-дрони для роти «Гонор», що входить до складу батальйону «Вовки Да Вінчі». До благодійної колекції увійшли унікальні речі — їх неможливо купити, але можна виграти за донат.

У зніманні лінійки взяли участь рідні та друзі «Гонору»: волонтери й коміки Василь Байдак і Слава Кедр, гімнастка та ведуча Надія Васіна, акторка Ріта Бурковська, політконсультант і ведучий шоу «Довга війна» Олексій Ковжун, а також дружини бійців роти — Валерія Філімонова та Катерина Чучупак. 

Київська агенція twid представила благодійну колекцію на підтримку «Гонору»

Київська агенція twid представила благодійну колекцію на підтримку «Гонору»

«Сьогодні FPV-дрони — це важливий інструмент у знищенні особового складу та техніки ворога. Чим більше дронів, тим менше ворогів дійде до наших позицій. Чим більше дронів, тим легше хлопцям буде стояти на позиціях. Чим більше дронів, тим більше живих воїнів України»,

— прокоментував збір Сергій Філімонов, командир «Вовків Да Вінчі». 

Для twid важливо працювати саме з попередньо використаним матеріалом, щоб зберегти екологічну складову проєкту. Тож до дропу увійшов 21 виріб, кожен з яких був відібраний на барахолках та «секондах» і трансформований — змінений крій, фурнітура, підкладка, колір, додані вишивка та патчі. 

Київська агенція twid представила благодійну колекцію на підтримку «Гонору»

Київська агенція twid представила благодійну колекцію на підтримку «Гонору»

Темою колекції став стан крихкості та відновлення, який несе у собі цей одяг. Він виступає не тільки фізичним об’єктом, а й метафоричним символом до того, що відчуває кожен з нас — втому та хвору бадьорість, але, попри все, віднаходження сили на пошук нових сенсів і боротьбу. Мотиви цього дропу римуються зі станом людей, які його створювали, і тим, що ми бачимо навколо. 

«Крім основної задачі — зібрати гроші на конкретну потребу армії в обличчі роти "Гонор", це пошук механіки, яка може додатково залучити увагу до зборів. А ще можливість розвивати цікавий мені напрям роботи — створення upcycle-одягу. Дослідження ролі стилю в житті людини, зараз, в Україні»,

— розповів про нову лінійку Алекс Твіста, креативний директор twid. 

Виграти речі можна за донат від 200 гривень на банки учасників збору — усі вони зібрані у спільній публікації на сторінках twid та «Гонору». Також передбачені призи за найбільші донати. Усі деталі — за посиланням. 

Київська агенція twid представила благодійну колекцію на підтримку «Гонору»

Окрім цього, будь-хто з охочих може долучитися до збору. Для цього потрібно написати на сторінку twid в Instagram. Агенція підготує для вас відповідний віжуал і надасть правила участі. 

Кілька місяців тому агенція twid випустила першу upcycle-колекцію. Ця лінійка стала її логічним продовженням. Речі так само не можна купити, але тепер їх можна отримати за підтримку Збройних сил України.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ