Речі, створені італійською дизайнеркою Міуччею Прадою, не раз очолювали рейтинги трендів сезону — варто згадати хоча б плісировану мікроспідницю з колекції Miu Miu весна-літо — 2022.
Кросівки бренду, розроблені в рамках другої колаборації з New Balance, також здобули статус найпопулярнішої моделі 2024 року згідно з інформацією пошукової системи Lyst. Лінійка кросівок у різних відтінках бежевого була розпродана ще на етапі pre-sale.
Платформа Lyst проаналізувала запити 200 мільйонів покупців і визначила, що модель стала найбажанішим товаром серед трендсеттерів у період із січня по березень, випередивши сумку Rodeo від Balenciaga та балетки Alaïa, прикрашені кристалами.
«Колаборація миттєво стала мастхевом і була розпродана онлайн протягом кількох годин після презентації»,
— зазначають на платформі Lyst.
Аналітики підкреслюють, що це не випадковість, адже Miu Miu також став найпопулярнішим брендом у світі. Кількість пошукових запитів, що стосуються нових образів та аксесуарів Miu Miu, цього кварталу зросла на 8%. Також вперше в історії Lyst одразу три айтеми бренду опинилися в рейтингу 10 найпопулярніших продуктів — крім кросівок в списку представлені впізнавана сорочка-поло та мікрошорти Miu Miu, що здобули визнання серед стилістів, модних блогерів і голлівудських зірок, зокрема акторки Емми Корін, найбільш відомої за роллю принцеси Діани.