Американський дизайнер Меттью Вільямс, найбільш відомий як колишній креативний директор Givenchy, запускає новий модний бренд під власним іменем. Його перша змішана чоловічо-жіноча колекція буде представлена вже цього червня — у межах Тижня чоловічої моди у Парижі. Окрім цього, лінійку можна буде побачити у шоурумі Seiya Nakamura з 26 червня по 1 липня.
Про це повідомив WWD, а згодом інформацію підтвердив і сам Меттью Вільямс. З цієї нагоди він також поділився символічним віршем у своєму Instagram:
Я тільки почав розуміти
І мені довелося починати все спочатку
Слухаючи властивості матеріалу
І повертаючись до жесту руки
Викопуючи коріння
Відновлюючи за допомогою зношених інструментів
Матеріали, ремісники і техніки
Усі елементи, що роблять продукт унікальним
Я хотів знову знайти первісне
Знову відкрити для себе надію і творення
Роблячи все незалежно
Творець зі зрілістю повертається до простоти Доісторичних видінь
Намальованих від руки ліній на стінах печери
У джерелі енергії
Жест є сирим
Відлунням у вічності
Зазначимо, що Меттью Вільямс обіймав посаду креативного директора Givenchy з 2020 року до кінця 2023-го. Спадок Юбера де Живанші у його роботах поєднувався з індустріальною, вуличною естетикою, що, хоча й зробило бренд привабливішим для молодої аудиторії, зазнавало критики з боку експертів.
Окрім цього, у 2015 році Вільямс заснував власний streetwear-бренд 1017 ALYX 9SM, що поєднує міський стиль, брутальність і технологічність.