Колишній креативний директор Givenchy Меттью Вільямс запустив власний бренд

Колишній креативний директор Givenchy Меттью Вільямс запустив власний бренд

Його дебют відбудеться вже цього місяця

АВТОР:

ФОТО: Getty Images, Instagram: @matthewmwilliams, Launchmetrics/Spotlight

ОПУБЛІКОВАНО: 3 червня 2025

Американський дизайнер Меттью Вільямс, найбільш відомий як колишній креативний директор Givenchy, запускає новий модний бренд під власним іменем. Його перша змішана чоловічо-жіноча колекція буде представлена вже цього червня — у межах Тижня чоловічої моди у Парижі. Окрім цього, лінійку можна буде побачити у шоурумі Seiya Nakamura з 26 червня по 1 липня. 

Про це повідомив WWD, а згодом інформацію підтвердив і сам Меттью Вільямс. З цієї нагоди він також поділився символічним віршем у своєму Instagram:

Колишній креативний директор Givenchy Меттью Вільямс

Я тільки почав розуміти
І мені довелося починати все спочатку 

Слухаючи властивості матеріалу
І повертаючись до жесту руки 

Викопуючи коріння
Відновлюючи за допомогою зношених інструментів 

Матеріали, ремісники і техніки 
Усі елементи, що роблять продукт унікальним 

Я хотів знову знайти первісне
Знову відкрити для себе надію і творення
Роблячи все незалежно
 

Творець зі зрілістю повертається до простоти Доісторичних видінь
Намальованих від руки ліній на стінах печери

У джерелі енергії
Жест є сирим
Відлунням у вічності

Колишній креативний директор Givenchy Меттью Вільямс запустив власний бренд

Зазначимо, що Меттью Вільямс обіймав посаду креативного директора Givenchy з 2020 року до кінця 2023-го. Спадок Юбера де Живанші у його роботах поєднувався з індустріальною, вуличною естетикою, що, хоча й зробило бренд привабливішим для молодої аудиторії, зазнавало критики з боку експертів. 

Окрім цього, у 2015 році Вільямс заснував власний streetwear-бренд 1017 ALYX 9SM, що поєднує міський стиль, брутальність і технологічність.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ