Бренд Zara представив кампейн святкової колекції, створеної у співпраці з супермоделлю Кейт Мосс. Лінійка, що надійде у продаж 30 листопада, натхнена знаковими речами в гардеробі Кейт, яка почала підкорювати світ моди в 1990-х, встигла попрацювати з найвідомішими дизайнерами та фотографами і здобути статус сучасної фешн-ікони.
До колекції увійшли речі в естетиці patywear, які супермодель пропонує вдягнути на вечірку: топ, оздоблений кристалами, атласні жакети та костюми, оксамитові штани на шнурівці, сукні з квітковим принтом, люрексом та лелітками, а також аксесуари.
Кейт Мосс розробила лінійку разом з Мартою Ортегою Перес, головою компанії Inditex (що володіє Zara), та стилісткою і своєю близькою подругою Кеті Інгленд.
«Я отримувала задоволення від роботи з Zara над рекламними кампаніями протягом багатьох років, і мені завжди подобалися колаборації бренду, тож, коли ми з Мартою вперше обговорили цей проєкт, я була в захваті від можливості знову розробляти одяг і запросити в команду Кеті Інгленд»,
— підкреслила Кейт Мосс.
«Для цієї колекції я хотіла створити ідеальну капсулу для вечірок — образи в естетиці невимушеного шику, але з характером. Поєднати класичні силуети з необхідною кількістю гламуру, щоб перенести вас у святковий сезон»,
— додає супермодель.
У 2000-х Кейт Мосс також працювала над створенням дизайнерських ліній в колаборації з ритейлером Topshop. У період з 2007 по 2014 рік колекції були розпродані, і сьогодні все ще існує величезний попит на деякі з цих речей. Вже зараз можна говорити про те, що співпраця супермоделі з Zara викликала не менший ажіотаж, а образи, створені Кейт, автоматично потрапили у wishlist стилістів і трендсетерів.