Напередодні один із головних брендів-трендсетерів — Miu Miu представив нову рекламну кампанію сезону осінь-зима — 2024/25. Лінійка зосереджується на трансформації нашого гардероба від дитинства й до самої старості, а також міксує в собі елементи фемінного й маскулінного, формального й неформального тощо, досліджуючи масштаб людського життя. Героїнями знімання, над яким працювала фотографиня Зої Гертнер, стали Little Simz, Шарлотта Кардін, Етель Кейн, Мінні та Кейтлін Сотендал. А справжньою зіркою кампейну назвали британську модель Кару Делевінь.
Нова кампанія отримала назву «Індивідуальні моменти», що й втілює саму сутність колекції Miu Miu осінь-зима — 2024/25, натхненої життями людей. Знімання представляє серію портретів, у яких моделям пропонувалося просто бути собою. Одяг виступає лише контрастним обрамленням для їхніх особистостей.
Так, на фотографіях Кара Делевінь позувала зі шкіряною сумкою Joie, демонструючи сукню довжиною до коліна в білому кольорі, шубу й шкіряні рукавиці. Також модель показала об’ємну робочу куртку (яку нерідко також називають амбарною) у парі з білими сорочкою та брюками; блакитну розслаблену сорочку з чорними шкіряними рукавицями та сірим шарфом довкола шиї, поєднану з білою спідницею А-силуету й чоботами тощо.
Серед елементів образів Кари Делевінь також бачимо денімові вироби, елегантні сукні «по фігурі», насиченого кольору пальта.