Минулого сезону український бренд Kachorovska започаткував ініціативу для молодих брендів — учасників Ukrainian Fashion Week, і тепер продовжує її. Провівши попереднє вивчення колекцій, а також відвідавши покази у межах тижня моди, команда Kachorovska оголосила переможця премії у 100 000 гривень. Ним став бренд UPSLOWUSE.
«Ми щиро хочемо, щоб Київ став модним хабом для всієї Східної Європи. Тому для нас вкрай важливо підтримувати молоді fashion-бренди. В такий спосіб ми дбаємо про розвиток української індустрії моди на роки вперед. Ми вже кілька сезонів слідкуємо за розвитком UPSLOWUSE, їхніми колекціями та свідомим підходом до створення одягу. Вітаємо і сподіваємось, що ця премія допоможе бренду здійснити наступний крок у власному зростанні»,
— прокоментувала CEO Kacho Group та креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.
Грант від Kachorovska бренд зможе витратити на збільшення виробничих можливостей, придбання професійного програмного забезпечення, участь у міжнародних шоурумах, освітні програми для дизайнерів і членів команди, матеріали, digital-маркетинг чи знімання готової колекції.
«Підтримка молодих дизайнерів завжди була одним з ключових пріоритетів діяльності Ukrainian Fashion Week. Я рада, що успішні українські бізнеси, такі як Kachorovska, стають надійними партнерами цієї ініціативи. Для нас важливо, щоб нове покоління талантів повʼязувало своє майбутнє з Україною, оскільки сьогодні мода є одним з голосів нації, що бореться за свою свободу, культуру та ідентичність»,
— поділилася CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.