Бельгійський дизайнер Гленн Мартенс, відомий своїми авангардними силуетами та реконструйованим денімом, став новим креативним директором Maison Margiela. Цю інформацію офіційно підтвердив бренд після публікації WWD, яка ще 25 січня повідомила, що Мартенс є головним претендентом на цю посаду. Він замінить Джона Гальяно, який завершив десятирічну співпрацю з брендом у грудні минулого року.
Мартенс продовжить також очолювати Diesel, що входить до складу OTB Group. Голова групи Ренцо Россо прокоментував це призначення:
«Я працював з Гленном багато років і знаю, на що він здатний. Після Мартіна Маржели та Джона Гальяно я пишаюся тим, що на чолі бренду стане ще один видатний кутюр’є».
Alessandro Grassani for The New York Times
Своєю чергою, сам Мартенс назвав це призначення великою честю:
«Maison Margiela — унікальний бренд, що надихає світ уже десятиліттями. Я вдячний Ренцо за довіру».
Мартенс здобув популярність завдяки своїй роботі у Y/Project, де пропрацював 11 років і створив культові експериментальні колекції. Проте бренд закрився цього місяця через фінансові труднощі. Дизайнер також співпрацював із Jean Paul Gaultier, для якого у 2022 році створив єдину колекцію haute couture.
Maison Margiela зараз переживає період активного зростання: ринкові джерела оцінюють річний дохід бренду в $500 млн, а кількість бутиків по всьому світу перевищує 120. Перша колекція Мартенса для Maison Margiela поки не має анонсованої дати презентації, але ми вже очікуємо на неї з великим інтересом.